Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i20 I Hatchback 5d

skraburski@gmail.com, 13 lat temu
Silnik 1.2 DOHC 78KM 57kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Hyundai i20 I Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW 2008-2012 - Oceń swoje auto
4,62
16% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : do tej pory jezdzilem dieslami i balem sie malej dynamiki, jednak ten maly silniczek chodzi fajnie, jest cichy, malo pali i ma zdecydowanie prostsza konstrukcje niz moje stare dieselki
5,0
Całokształt
jak dla mnie po przesiadce z aut duzych i luksusowych (audi, mercedes, range rover) to auto jest rewelacyjnym maluchem do jezdzenia po miescie, no i do tego rewelacyjnie niskie koszty utrzymania
Wrażenia
5,0
Silnik
jak na 1.2 benzyna silnik jest moim zdaniem rewelacyjny, cichy, malo pali i dosc zwinny ale to tez zasluga malej masy auta
5,0
Skrzynia biegów
biegi wchodza bardzo precyzyjnie, bardzo zadko przychaczala mi jedynka na poczatku, ale to kwestia dotarcia raczej gdyz teraz juz nie zauwazam tego problemu
4,0
Układ jezdny
auto prowadzi sie bardzo dobrze, zawieszenie jest zestrojone twardo dzieki czemu auto dobrze trzyma sie dobrze, jak dla nie to trzeba sie przyzwyczaic do elektrycznego wspomagania, do tej pory mialem tylko hydrauliczne ktore jednak pracowalo inaczej fajny jest zanik wspomagania przy szybszej jezdzie i jego doskonala praca na postoju
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu widocznosc rewelacja, do tylu tak sobie, jak to w dzisiejszych maluchach, ale za to auto ma rewelacyjne lusterka w ktorych bardzo duzo widac
5,0
Ergonomia
wszystkie wylaczniki sa w zasiegu reki, bardzo wygodnie operuje sie swiatlami i wycieraczkami, radio rowniez bardzo latwe w obsludze
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
auto szybko sie nagrzewa, klima chlodzi wydajnie, wentylatora uzywam do drugiego stopnia i nie slychac go
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na auto tej klasy to jest rewelacja, mam 193cm i troche sie balem maluchow, ale i20 jest rozmiarow dawnego golfa trojki ale za mna to juz raczej tylko dzieci moga siedziec, bagaznik w miare przestronny
3,0
Wyciszenie
auto jest dobrze wyciszone jezeli chodzi o dzwieki od silnika i aerodynamike, niestety bardzo mocno slychac dzwieki od kol, na gladkim asfalcie jest cichutko, ale jak tylko wjedzie sie na bardziej szorstki to od razu mocno go slychac, byc moze to kwestia opon (dostalem hankooki) no ale okaze sie jak zaloze zimowki
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na razie zrobilem 500km, jakies 40% miasto i 60% trasa i mam spalanie srednie 5,7 przy czym niby na poczatku silnik pali troche wiecej, zobaczymy jak sie dotrze na poczatku przy jezdzie tylko po miescie (100k) srednia wyszla mi 6,8 styl jazdy spokojny
5,0
Stosunek jakość/cena
jedyne mankamenty jakie wylapalem to nie obrobione krawedzie niektorych plastikow, ale nic na wierzchu w niektorych miejsach male niedokladnosci w spasowaniu jednak za 42000 auto z 6 poduchami, esp, radiem, elektryka i klima to moim zdaniem bomba cenowa
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
auto nowe wiec jak na razie wszystko super
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
auto nowe wiec jak na razie wszystko super

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2 DOHC 78KM 57kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Hyundai i20 I Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW
Średni koszt przejechania 100 km
28,00 zł
6,7
l/100km
7,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Hyundai i20 I Hatchback 5d