Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i20 II Hatchback 5d

jolt, 9 lat temu
Silnik 1.1 CRDi 75KM 55kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 30 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Hyundai i20 II Hatchback 5d 1.1 CRDi 75KM 55kW 2014-2015 - Oceń swoje auto
3,00
25% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy
2,0
Całokształt
Wrażenia
2,0
Silnik
(-) Tylko i wyłącznie do miasta do spokojnej jazdy. (+) zero zużycia oleju (zmiana co 20 tys.)
3,0
Skrzynia biegów
Przez pierwsze 10 tys. dźwignia biegów potrafiła się blokować pomiędzy 2 a 3 biegiem, później problem zniknął.
2,0
Układ jezdny
Zawieszenie b. nerwowe. Trzeba b. uważać na nierównościach a szczególnie przy skręcie na skrzyżowaniach z torami tramwajowymi. Fatalny układ kierowniczy. Wspomaganie zaprojektowane tak aby kierownicę mogło obsługiwać 5 letnie dziecko na postoju. Tak samo silne działające wspomaganie przy 140 km/h na autostradzie.
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność z miejsca kierowcy akceptowalna. Ale: wiecznie brudne lusterka boczne. Aerodynamika konstrukcji jest taka, że deszcz + brud opływające karoserię i lusterka osiada na nich b. szybko.
1,0
Ergonomia
FOTEL. Masakra. W starym żuku miałem chyba lepszy. Tam gdzie są lędźwia jest dół. Na wysokości łopatek : góra. Ponadto fotel jest lekko skręcony w lewo, tak więc jak chce się siedzieć na wprost to do fotela przylega tylko prawa część pleców, jak się wygodnie oprze plecy to siedzi się "skręcony". Wyprofilowanie siedziska jest takie że po ok 150 km łapie mnie kurcz w prawie podudzie. Kolega, który ma identyczny wynalazek, żeby jeździć musiał założyć na fotel poduszkę ortopedyczną.
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
1. Przy -3 C samochód uzyskuje optymalną temperaturę silnika po ok. 8-10 km. Ciepło (tak aby przykręcić z max do niższej temp.) jest po kolejnych 10 km. Wg. serwisu jest wszystko ok. 2. Wiecznie brudne szyby od środka. Sprawdziłem filtry kabinowe- są. Nie palę. Zmieniłem filtry. Nic nie pomogło. Po ok tygodniu szyby zaczynają pokrywać się tłustą warstwą brudu :(
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 182 cm wzrostu i ponad 100 wagi :( , ale jest ok i dla mnie i dla max 3 pasażerów (tylko że przy 4 osobach już w ogóle nie jedzie :)
2,0
Wyciszenie
Do 110 km/h jest ok. Przy 140 nie słychać własnych myśli. Hałas głównie z opon i szumów opływu powietrza.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód służbowy :)
5,0
Stosunek jakość/cena
jw
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tylna wycieraczka wyciera ok 60% szyby. Bo odstaje od szyby :) Serwis w ramach naprawy wymienił pióro, problem pozostał :(
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 1.1 CRDi 75KM 55kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Hyundai i20 II Hatchback 5d 1.1 CRDi 75KM 55kW
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
5,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Hyundai i20 II Hatchback 5d