Układ elektryczny
: Co kilka miesięcy przepalają się żarówki
Układ elektryczny
: Brak styku na kostce przy pompie paliwa
3,0
Całokształt
Nie ma bardziej przeciętnego auta. Do przebiegu 200 000 km ok, potem lawina problemów.
Wrażenia
3,0
Silnik
2,0
Skrzynia biegów
Mało precyzyjna, tragiczne sprzęgło. PO 140 tyś km z tym autem dalej nie umiem go obsługiwać. Za krótkie przełożenia. Brak 6 biegu.
3,0
Układ jezdny
Jest. Ogromne problemy z doborem tylnych amortyzatorów. Katalogi zamienników mają błędne ich długości, co skutkuje ich pękaniem po paru miesiącach. Więc wymiana TYLKO na oryginalne.
3,0
Karoseria
Zaczyna wychodzić ruda po 15 latach.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
NIE MA GORSZEGO AUTA. Nawet maluch był cichszy. Tragedia. Powyżej 100kmh nie da się rozmawiać.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pękające linki od maski, drzwi itd
Zepsuta tylna wycieraczka
Ciągle psujące się przyciski otwierania okien.
Co kilka miesięcy palą się żarówki.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto 6 razy na lawecie ( w tym 1 raz w Chorwacji) z powodu nieodpalania.
Po ASO(!), 3 mechanikach, wymianach 4 razy pomp paliwa i wycieczkach lawetami, trafiłem na elektryka samochodowego z prawdziwego zdarzenia. Koszt naprawy 20zł. Przyczyna 6 lawet ? Losowy brak styku na kostce przy pompie paliwa.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 126KM 93kW
[l/100km]