Szukaj

Lista ocen Hyundai i30 I (244) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 284 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~bobekos1
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Zaczęło się od problemu z podniesieniem klapy silnika i jej zamknięciem. Musiałem udać się do ASO. Później problem z podnoszeniem szyby kierowcy (ciężko) też do ASO. Od początku mając to auto miałem problemy z odpalaniem na ciepłym silniku. Wymieniłem świece, akumulator, były diagnostyki komputerowe cuda, a kasy poszło... aż w końcu auto zgasło i na lawecie pojechało do elektryka. Od razu znalazł przyczynę :) Auto to posiada dodatkowo...
5,0
~Betegie
Hyundai i30 I
CW 1.6 CRDi 90KM 66kW
Żadnych. Znajomy jeździł 160 tys. km, potem ja zacząłem robić swoje. Silnik, skrzynia, elektryka i inne - wszystko solidne. Rdzy brak. Co mycie woskuję na ciepło, na zimę woskowanie ręczne. Na pewno prewencja daje dużo, bo zdarzają się niepochlebne opinie, więc lepiej dmuchać na zimne. Jak na razie daje to efekt - czyli brak jakichkolwiek wykwitów.
1,0
~wieslawgrela@wp.pl
Hyundai i30 I
Hatchback 1.6 126KM 93kW
Zawieszenie - katastrofa. Opisałem je przy hałasie. Kupuję od 30 lat tylko nowe samochody w różnej klasie od malucha do VW Passata, ale z takim zawieszeniem mam do czynienia pierwszy raz. Mam jeszcze 5 letniego Peugeota 206. Praca jego zawieszenia w porównaniu do I 30 to miodzio. Oby to nie była największa pomyłka koreańców.
4,0
~Łukasz
Hyundai i30 I
CW 1.6 CRDi 115KM 85kW
Poważny mankament tych aut to pojawiająca się rdza. Szczególnie tylna klapa bagażnika, jak i tylne słupki drzwi. Na to trzeba uważać. Mnie tez to spotkało, naprawa GW w ASO - malowanie tylnej klapy. To samo KIA. Wada fabryczna, na szczęścia 12 lat perforacji pozwala patrzeć optymistycznie w przyszłość.
1,0
~Rysiek
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Moduł wspomagania kierownicy zepsuł się tuż po gwarancji. Serwis krzyknął za wymianę kilka tysi (cały moduł z immo oraz przekładnia. Jeśli ktoś zna dobrego elektronika to radzę przelutować luty w module - u mnie na niektórych nie było nawet cyny. U mnie pomogło. Zamiast kilu tysi zapłaciłem 3 stówki
1,0
~Wymagajacy
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
I tu znowu 1. Niektóre elementy były już ponownie lakierowane, ale podobno to \"normalne\" że pojawia się pęcherz po pół roku użytkowania auta. Dlaczego samochód z przebiegiem 20 tysięcy tak poprostu rano nie odpala, a wieczorem już tak? Do tego nie pozostawiając żadnych błędów w komputerze...
3,0
Hyundai i30 I
CW 1.6 DOHC CVVT 126KM 93kW
Nic nie odpadło na razie. Ale daje przeciętnie bo sądze że odpadnie sprzęgło. Potrafi zaśmierdzieć. Nie tylko mi z tego co wiem. Nie można tego wytłumaczyć w żaden sposób oprócz wady konstrukcyjnej. Szczerze mówiąc wole nie myśleć w jakim stanie technicznym to auto będzie przy przebiegu 15 0000 km....
4,0
~luk11
Hyundai i30 I
Hatchback 1.6 CRDi 128KM 94kW
Wymiany w samochodzie: po przejechaniu 120 tyś amortyzatory przednie, 140 tyś amortyzatory tył. Końcówki na stabilizatorze średnio co 90 tyś. 180 tyś wymiana uchwytu belki stabilizatora. 150 tyś wymienione tarcze hamulcowe przednie, Zacinający się hamulec ręczny - mocno zabrudzony.
3,0
~zniesmaczony
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Odpadają klamki i zrywają się linki klamek w drzwiach. Rdza na tylnej klapie. Żarówki H4 - wymiana raz, dwa razy na rok. Pęka plastikowy podłokietnik od trzymania na nim łokci (nie można się opierać ;) od środka podklejony TEKTURĄ :). Pierwszy i ostatni mój hundaj
Dziennik kosztów dla Hyundai i30 I
Średni koszt przejechania 100 km
27,67 zł
5,8
l/100km
8,9
l/100km
9,6
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~remek
Hyundai i30 I
Hatchback 1.6 CRDi 90KM 66kW
Niby też nie było tego za dużo, ale..... wymiana całej kolumny kierownicy, lakierowanie tylnej klapy (rdza w 3 - letnim aucie????), wymiana za pieniądze wspomnianych elementów zawieszenia(na które gwarancja to tylko 12 m-cy). W sumie chyba jednak tylko przeciętnie.
Hyundai i30 I