Szukaj

Lista ocen Hyundai i30 II Hatchback 5d (36) - Silnik

Na liście zabraknie 20 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Andreyew
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW
Mimo tylko 100 KM silnik w miarę elastyczny i dość cichy. Dobrze zdaje egzamin przy spokojnej jeżdzie. Niektórzy twierdzą, że silnik jest zbyt głośny po przekroczeniu 120 km/h. To nieprawda. To wyjątkowo kiepskie wyciszenie wnętrza auta powoduje ten hałas. Tak było rok temu. Nie wiem czy silnik się dotarł ale teraz po 35 tkm jest on cichszy (choć przedtem też nie był głośny), mniej pali i jakby bardziej harmonijnie pracował niczym przysłowiowa...
5,0
~Paweł Lesik
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
Zaskoczony jestem kulturą pracy tego silnika - in plus. Wiadomo, że brak turbo nie pozwala kręcić tak fajnie \"z dołu\", ale trzeba się wyuczyć jeżdżenia z powrotem (po użytkowaniu turbodiesla); Albo małe obroty - ekonomia, albo duże obroty - dynamika. Przy ponad 3,5 tyś. obrotów już się zaczyna ładnie zbierać, ale pełnie możliwości pokazuje w granicach 4 - 5 tyś i jest przy tej masie na prawdę nieźle.
4,0
~sin34
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW
Jednostka 100KM jest tutaj niewątpliwie wystarczająca jak na jazdę po mieście - jak to się ma do mojej osoby. Auto zbiera się do drogi bardzo ładnie choć już po chwili ma lekkiego osła na kolejnych biegach. Natomiast jego praca zasługuje na uznanie - podczas stania na światłach ma się wrażenie że zadziałał system START-STOP.
4,0
~Łukasz
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 CRDi 90KM 66kW
Silnik cichy, zrywny - nawet w serii. Ma strasznie krótkie pole działania. Moc czuć od 2200 do 3200 a to wiąże się z bardzo częstym wachlowaniem drążkiem.. Obecnie jestem po modyfikacji auta z 90 na 115KM i teraz to dopiero to jeździ...Czasy wyprzedzania spadły o 2-3 s na każdym z biegów.
5,0
~Skk
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 CRDi 110KM 81kW
Silnik o harmonijnej pracy, dobrej elastyczności w warunkach drogowych, niezłej dynamice. Nie wymagający najmniejszych nakładów poza rutynową wymianą filtrów i oleju. Ma opinię jednostki o dużej żywotności, którą jak na razie w 100% potwerdza
5,0
~Praktis
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 CRDi 110KM 81kW
Oszczędny, rekord spalania przy stałej prędkości 110km/h to 3,7l, w zimie po mieście ponad 6l, przy spokojnej jeździe średnie spalanie 4,5-5,5. Kultura pracy niezła,olej wymieniany co 10-15tys km.
5,0
~użytkownik
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 CRDi 110KM 81kW
Mimo założonego boxa silnik chodzi jak nowy. Nie bierze nawet grama oleju. Cichy a po wzmocnieniu spalanie spadło a dynamika zdecydowanie się poprawiła. W Grudniu zamiana na nowy i tez na pewno nowy i30.
5,0
~rafal.api
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 CRDi 110KM 81kW
Silnik sprawuje się dobrze. Tak jak każdy diesel rozkręca się dopiero przy wyższych prędkościach obrotowych (tutaj 1800obr./min). Ze świateł nie wystrzelimy, ale od \"trójki\" już można sprawnie przyspieszyć
4,0
~automaniak72
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW
Silnik pracuje jak nowy i skrzynia też, nie odczuwam żadnych zmian. Ale pokazał się olej na bloku silnika (zapocenie) po 29000km. więc to już nie powinno się wydarzyć. Duży minus !
Dziennik kosztów dla Hyundai i30 II Hatchback 5d
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
5,8
l/100km
7,6
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Wojtek
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW
Silnik,pomimo tego,ze to 1.4 benzyna jest naprawde dobry ja na tak duze auto.Jest dosyc dynamiczny choc to nie okaz wielkiej werwy.Dla normalnych uzytkownikow jak najbardziej ok.
Hyundai i30 II Hatchback 5d