Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i30 III Fastback

onioni, 5 lat temu
Silnik 1.4 T-GDI 140KM 103kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 5 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Hyundai i30 III Fastback 1.4 T-GDI 140KM 103kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
4,64
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : System utrzymani pasa ruchu jest bardzo fajny. Moje obawy były bezzasadne.
Inne : Inteligentne światła są warte dopłaty. Bardzo pomagają w nocy.
Inne : Bardzo niskie spalanie przy ekonomicznej (ale nie dziadkowej) jeździe
5,0
Całokształt
Sympatyczny, zwarty samochód. Cichy, ekonomiczny i przyjemny w prowadzeniu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Demon prędkości toto nie jest ale w zupełności wystarczy do tego auta. Żyje powyżej 2 t. obrotów. Ładnie ciągnie do końca obrotomierza.
5,0
Skrzynia biegów
Zmiana biegów super. Precyzyjnie i gładko. Przełożenia dość długie. 50 po mieście tylko na trójce (nawet ekopodpowiadacz nie sugeruje zmiany biegu na wyższy.
5,0
Układ jezdny
Zwarty ale nie sztywny. Dobrze wybiera nierówności. Nie ma żadnego dobijania, stukania czy czegoś podobnego. Na zakrętach zachowuje się neutralnie. Jest stabilny przy prędkościach autostradowych.
5,0
Karoseria
Szczerz mówiąc przypomina mi Poloneza:)
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu okej, do tyłu to jak sportowe coupe, nic nie widać:). W lusterku wstecznym widać tylko taką wąską szparę, przez którą widzisz tylko maskę stojącego za tobą w korku samochodu (kierowcy tego pojazdu już nie widać:)). Boczne lustra ok. ale mogłyby być większe. Czujniki cofania mogą się przydać.
5,0
Ergonomia
Jak dla mnie ok. Taka jak w japończykach. Jeśli ktoś wcześniej jeździł samochodem niemieckim będzie musiał się przestawić.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest bardzo ok. Chodzi cały czas w trybie auto. Nic nie paruje.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Szału nie ma. Jak na kompakt jest przestronnie. Z przodu dużo miejsca, wygodnie z tyłu przeciętnie. Bagażnik obszerny, foremny z podwójną podłogą i pełnowymiarowym zapasem. Dostęp super dzięki dużej klapie. Dla mnie ekstra bo nie chciałem kombi a hatchback ma za mały bagażnik.
5,0
Wyciszenie
Jest całkiem sympatycznie. Słychać przy ostrym przyspieszaniu wydech. Brzmi całkiem sportowo.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Myślę, że będzie ok. Poprzednie hyundaie nie sprawiały problemów. Serwis ograniczał się tylko do przeglądów (przebiegi do 250 tkm). Gwarancja jest na 5 lat bez limitu przebiegu.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jako stały klient dostałem bardzo atrakcyjną cenę więc w moim przypadku ocena na 5.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 T-GDI 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Hyundai i30 III Fastback 1.4 T-GDI 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
7,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Hyundai i30 III Fastback