Układ elektryczny
: Akumulator i system start-stop
2,0
Całokształt
Chyba mam pechowy egzemplarz, poważniejsze sprawy psują się tuż po gwarancji.
Wrażenia
4,0
Silnik
Dość żwawy i elastyczny, ale sporo pali
1,0
Skrzynia biegów
Rozpadła się po 42 tys przebiegu
5,0
Układ jezdny
Bardzo przyjemny
5,0
Karoseria
O dziwo po 6 latach zero korozji
Komfort
3,0
Widoczność
Słabo widać przez tylną szybę
3,0
Ergonomia
Bagażnik to masakra, niby duży, ale dzielony półką z wanna, co koniec końców sprawia, że jest bardzo płytki i ciężko coś w nim zmieścić
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest ok
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu miejsca jak w i20, z przodu OK
5,0
Wyciszenie
nie narzekam
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ceny w serwisie znośne
5,0
Stosunek jakość/cena
dopóki się nie popsuje to jest ok
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Złamany stelaż fotela (sam pękł, ważę 80kg), pospuło się lusterko - to wymienione na gwarancji.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
I tu jest słabo, tuż po gwarancji padł akumulator od systemu start-stop, koszt na szczęście niewielki (co ciekawe w drugim moim Hyundaiu stało się to samo, ale na szczęście na gwarancji). Przy ok 40 tys, również już po gwarancji padła skrzynia biegów (pomimo zgłaszanych problemów na gwaracji, serwisy zbywały temat)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 T-GDI 140KM 103kW
[l/100km]