Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i30 III Wagon Facelifting

Gregory, 8 miesięcy temu
Silnik 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 71 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Hyundai i30 III Wagon Facelifting 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW od 2020 - Oceń swoje auto
4,86
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Silnik wraz ze skrzynią idealnie dopasowane i zaprogramowane. W znacznie droższych autach bywa z tym znacznie gorzej
Inne : Spalanie. Przy tak pojemnym samochodzie spalanie na trasie 4-6l z wyłączoną klimatyzacją i 5-7l z włączoną to bardzo pozytywne zaskoczenie w tym samochodzie. Oczywiście gdy chcemy poczuć trochę sportowej zabawy spalanie wzrośnie do 9-10l, ale to i tak bardo dobry wynik.
5,0
Całokształt
Najlepszy w swojej klasie samochód. Posiadam go od nowości. Zdecydowanie lepszy od Toyoty Corolli. Doskonaly stosunek cena/jakość. Nawet Lexus jest zdecywanie gorzej wyciszony i mimo że ma silnik tylko 1.5 lepiej brzmi od Lexus a
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo dynamiczny. Właściwie trzeba uważać na ograniczenia, bo bardzo szybko i bez problemu osiąga się dozwoloną prędkość, czy to w mieście, czy na autostradzie. Jest bardzo dynamiczny niezależnie od prędkości. Przy trybie normalnym tak cicho i ładnie pracuje, że można nie zauważyć, a na liczniku pojawi się bez problemu 180km/h. Przy trybie sport dźwięk silnika jest po prostu silnikiem 1.5, a nie pięcio litrowym, dlatego o gwiazdkę mniej
5,0
Skrzynia biegów
Działa płynnie. Znacznie lepiej niż ręczną przekładnie w tym samym modelu. Zmiana biegów jest szybka. Bez szarpania oraz bez opóźnień. Dwusprzęgłowa skrzynia jest cicha i pięknie płynnie pracuje. Miałem okazję porównywać z bezstopniową skrzynią w Corolli kombi i z Lexusami, to tam jest tragedia. Kultura pracy skrzyni, jak w Volvo xc60. Do tego przebiegu bezawaryjna. Czego chcieć więcej.
5,0
Układ jezdny
Bardzo komfortowo zestrojone zawieszenie. Świetnie trzyma się drogi, nawet przy szybkim pokonywaniu zakrętów. Dobrze wyłapuje wszystkie nierówności.
5,0
Karoseria
Po 5 latach świetnie się trzyma, chociaż z niektórymi kierowcami nie miała łatwo. Oznacza to, że dobrze jest zabezpieczona i polakierowana.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń.
5,0
Ergonomia
Wszystkie schowki i uchwyty na właściwych miejscach. Bardzo wygodne ułożenie podłokietnika i wszystkich innych elementów deski. Jeden z większych bagażników, chyba w passacie jest większy ale to o kilka litrów. Bagażnik ma dodatkowo dużo schowków i ułatwień oraz akcesoriów, czego nie ma w innych lub trzeba dopłacić.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Daje radę zarówno w lato jak i w zimę. Szybko reaguję.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Prze wzroście 190cm jest wystarczająco miejsca i z przodu i z tylo. Trudno wymagać więcej o rodzinnego samochodu.
5,0
Wyciszenie
Doskonale. Porównując można do Volvo xc60, więc jest naprawdę dobrze. Toyota Corolla i nawet Lexus NX mają znacznie gorsze.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Właściwie tylko przeglądy i benzyna kosztują. Koszty serwisowa i części są na rozsądnym poziomie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Przewyższa jakość cenę za jaką można kupić. Bardzo duży bagażnik z wieloma schowkami i udognieniami.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Gumowy element zawieszenia nie wytrzymał naszych dróg. Koszty części to jakieś 200zł. Niestety większość dróg w okolicy to nie są pasy startowe, tylko raczej tor z przeszkodami.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai i30 III Wagon Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów