Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai Sonata IV Sedan

andrzejkonarski@akon.pl, 13 lat temu
Silnik 2.0 CRDI 140KM 103kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 87 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Hyundai Sonata IV Sedan 2.0 CRDI 140KM 103kW 2005-2007 - Oceń swoje auto
4,62
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Czuje sie w nim komfortowo.
5,0
Całokształt
Duzo jezdzac nie mam zadnych kompleksow podrozujac w towarzystwie BMW, mercedesow czy innych aut tak zwanych wypasionych. Na trasach bardzo malo przypadkow spotkania sie z inna Sonata. W obszernym wnetrzu i masywnym wygladzie auta takze znaczne poczucie bezpieczenstwa. Obym nigdy nie musial opisywac zachowania auta podczas wypadku, choc ilosc poduszek powietrznych daje nadzieje na przetrwanie.
Wrażenia
5,0
Silnik
uzupelnienie mojej opinii z 26.12.208. Nadal sie dziwie, ze auto jedzie bo silnika nie czuje! Co jakis czas ze zdziwieniem stwierdzam, ze jednak jest! Funkcjonuje bardzo elastycznie. Zadnych awarii. Olej silnikowy zmieniany co 15 tys. Dolewek nie ma.
5,0
Skrzynia biegów
nadal pracuje idealnie
5,0
Układ jezdny
bez zastrzezen. Opony letnie maja bieznik o glebokosci 8 mm i zimowe takze, a lacznie przejechaly te 87 tys. Eksploatacja glownie po autostradach Europy i glownych polskich drogach. Swietnie zachowuje sie w jezdzie po zasniezonej autostradzie jak i w silnym opadzie deszczu. Idealna praca abs i esp
Komfort
4,0
Widoczność
pasazer z prawej i zaglowek prawego siedzenia znacznie ogranicza widocznosc w prawo. Doskonale oswietlanie drogi w jezdzie nocnej.
4,0
Ergonomia
jak poprzednio tak i teraz odczuwam podczas dlugiej jazdy bol okolic prawego kolana opierajacego sie o kokpit
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie bardzo dobre. Przy dlugiej jezdzie i wlaczonej autoklimatyzacji konieczne intensywne przewietrzanie kabiny co godzine.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
pasazerowie moga bardzo wygodnie podrozowac
4,0
Wyciszenie
Przy predkosciach autostradowych szum powietrza i opon, szczegolnie zimowych, nie pozwala delektowac sie muzyka z radia lub CD
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
po przejechaniu 87 tys. km srednie zuzycie oleju napedowego 7,2 l/100km. Tankuje glownie na Statoil, zwykly diesel. Przy tankowaniu na stacjach \"tanich\" zuzycie ropy wzrasta o 1 l/100km i wiecej, a silnik jest mulowaty. Jadac spacerowo mozna zmiescic sie w 5 l/100. Jadac ze stala predkoscia okolo 200 km/godz (na autostradzie niemieckiej) tylko 10 l/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
cena niska w stosunku do jakosci pozytywnie weryfikowanej juz czwarty rok
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
bardzo maly zasieg (od nowosci) pilota centralnego zamka. Reklamacje dealer ignorowal, a ja nie naciskalem. Male ryzyka samoistnego otwarcia od innych \"otwieraczy\". Rozluznila sie sprezyna w oslonie slonecznej kierowcy i pasazera. Jedna oslone wymieniono w ramach reklamacji. Bardzo miekki lakier metalizowany. Latwo go zarysowac, a kazde stukniecie innego auta podczas parkowania zostawia slad. Instrukcja obslugi zbyt czesto kieruje do serwisu, a takze potrafi wprowadzic w blad. Przykladowo: zgodnie z instrukcja nie da sie wymienic zarowki w reflektorach glownych.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic sie przez te 87 tys km nie zepsulo co ma wplyw na poczucie bezpieczenstwa podrozowania!
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai Sonata IV Sedan