Szukaj

Lista ocen Infiniti Q50 I (21) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 10 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Jacek_C
Infiniti Q50 I
Sedan 2.0t 211KM 155kW
Dość sztywno, ale komfortowo. Bardzo pewnie się prowadzi przy prędkościach podróżnych i w mieście. Nie buja i nie kołysze. Jedynie poprzeczne garby, to nie środowisko Q50, trzeba mocno zwolnić. Układ kontroli trakcji nigdy nie przestaje działać, nawet po wyłączeniu, w razie niebezpieczeństwa zadziała. Dla niektórych to wada, dla mnie - zaleta. No i przebój Infiniti - tarcza bezpieczeństwa! Rewelacja, choć trzeba się przyzwyczaić, że samochód...
4,0
~Adam
Infiniti Q50 I
Sedan 2.0t 211KM 155kW
Raczej dobrze się trzyma, opony 235/45/ R 19 więc jest dobrze przyklejony, dziur za bardzo nie czuć, na zimowych 17 jest już całkiem komfortowo. Elektronika działa sprawnie, dlatego mimo napędu na tył nigdy nie miałem żadnych nieprzyjemności. Ogromny minus to promień skrętu, w 8 na 10 przypadków jeśli mam zaparkować w galerii pomiędzy już stojącymi autami, muszę wycofywać i poprawiać, to nie jest źle, to jest tragedia po prostu. Układ Drive By...
3,0
~Wlaziu
Infiniti Q50 I
Sedan 3.5 Q50 Hybrid 364KM 268kW
Zawieszenie jest świetnie zestrojone i całkiem trwałe. Pewnie się prowadzi przy większych prędkościach, a jednocześnie jest wystarczająco sprężyste. Runflaty psują komfort i hałasują, więc do pełni szczęścia trzeba je zamienić na normalne opony. Układ kierowniczy dast działa bez zarzutu i świetnie sprawdza się na autostradzie. Do upalania i sportowych zapędów się zupełnie nie nadaje. Promień skrętu jest ogromny, a auto też sporych gabarytów,...
5,0
~OIK
Infiniti Q50 I
Sedan 2.2d 170KM 125kW
Zawieszenie stabilne. Raczej twardsze. Układ kierowniczy w mojej wersji standardowy hydrauliczny, ze zmienną siłą wspomagania- działa super. Precyzyjnie, pewnie. Duży kąt skrętu. Po zmianie trybu jazdy na sport cięższy fajnie stabilizuje przy dużych prędkościach. Napęd na tył przy silniku diesla ciężko wyprowadzić go z równowagi.
4,0
~hewamich
Infiniti Q50 I
Sedan 3.7 V6 333KM 245kW
Auto jest sztywne i bardzo dobrze trzyma się drogi, natomiast przez to jest twarde i na niektórych polskich drogach może nieźle nami wytrząść... Napęd AWD działa dobrze, na co dzień moc przekazywana jest na tył, natomiast w przypadku zgubienia trakcji auto samoczynnie dołącza przód.
5,0
~Aleksander
Infiniti Q50 I
Sedan 3.5 Q50 Hybrid 364KM 268kW
Genialne prowadzenie auta w wyniku zastosowania sportowego zawieszenia i nisko-profilowych opon. Dopełnieniem i niepotykanym w innych autach jest adaptacyjny układ kierowniczy. Mnie osobiście bardzo odpowiada. Trzeba trochę pojeździć aby docenić jego zalety.
5,0
~Kierowca
Infiniti Q50 I
Sedan 2.0t 211KM 155kW
Świetnie, mimo "elektrycznego" prowadzenia, da się wyczuć co dzieje się z samochodem, kiedy np tył się ślizga. W zakrętach stabilnie, przy dużych prędkościach również bez zastrzeżeń.
5,0
~Wojtek
Infiniti Q50 I
Sedan 3.5 Q50S Hybrid 364KM 268kW
DSA czyli absolutna nowość, dająca cudowną precyzję prowadzenia, niwelująca nieprzyjemne odczucia na kierownicy przy nierównej drodze i możliwość personalnego ustawienia według swoich preferencji.
5,0
~Wojtek
Infiniti Q50 I
Sedan 3.5 Q50S Hybrid 364KM 268kW
DSA czyli absolutna nowość, dająca cudowną precyzję prowadzenia, niwelująca nieprzyjemne odczucia na kierownicy przy nierównej drodze i możliwość personalnego ustawienia według swoich preferencji.
5,0
~Wierzbowski Łukasz
Infiniti Q50 I
Sedan 3.5 Q50 Hybrid 364KM 268kW
Tutaj po prostu perfekcja. Auto trzyma się drogi jak pociąg na szynach. Stabilnie i komfortowo. Układ Drive by Wire jest po prostu genialny.
Infiniti Q50 I