Szukaj

Ocena kierowcy - Isuzu D-Max I Double Cab

Buldozer124, 6 lat temu
Silnik 3.0 D 163KM 120kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 200 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Isuzu D-Max I Double Cab 3.0 D 163KM 120kW 2010-2011 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Niesamowite wrażenia z jazdy tym klocem w automacie. No prawie jak a6
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Kierownica jest wykonana z nietrwałego materiału i sę rwie.
5,0
Całokształt
Pokonując codziennie ok. 300 zakretów po alpejskich serpentynach, zajeździłem już wiele pseudo 4x4 napędowych aut. Isuzu jako pierwsze nie ma problemu z takim obciążeniem ( różnica wysokości 960m). I mimo, że zakręty pokonuje jak Titanic, to i tak mam wrażenie że chciałby jeszcze ciągać kłody.
Wrażenia
4,0
Silnik
To pierwszy prywatny diesel w mojej stajni, i jestem miło zaskoczony. Silny i dynamiczny. Wystarczający.
5,0
Skrzynia biegów
Rewelacja! Serwisowans na czas odwdzięcza się płynną i dynamiczną pracą. Poprzedni właściciel orał tym autem( tartak) ale i serwisował. Ja dziś nie mam problemu
4,0
Układ jezdny
Nie jestem specjalistą, ale przyszutrowane starty, złapane pobocza, wydaje się w porządku. To nie obniżona osobówka. I tak bardziej zwarty w prowadzeniu niż nissan pickup.
Komfort
4,0
Widoczność
No słupki są bo to nie tył tramwaju. Ale widać jak się chce zobaczyć
4,0
Ergonomia
W pożądku.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mógłby szybciej chłodzić w upał. Ale może to kwestia czynnika. Jeszcze nie byłem sprawdzać.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód ustawi siė pod każdego, wygodnie. W tyle... No cóż, na dłóższą trasę wrażenia jak z sindbada.
3,0
Wyciszenie
No niestety i stety słychać te bociany. Ale rewelacyjne nagłośnienie załatwia sprawę
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwisy wychodzą porównywalnie z autami tej klasy, nie ma tak, ze akurat isuzu jest wiele droższy niż nissan, amaroi i hiluxy z pewnością droższe.
5,0
Stosunek jakość/cena
Myślę że tyle powinien kosztować nieco toporny wół roboczy, który chce pracować i nie zawodzi. Po moich wcześniejszych doświadczeniach wiem że to najrozsądniejszy zakup do pracy, dojazdów w ciężkim terenie i wreszcie bez strachu, że się zagrzeje, przegrzeje, piardnie czy umrze
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na tę chwilę brak jakichkolwiek usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 D 163KM 120kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Isuzu D-Max I Double Cab