Szukaj

Ocena kierowcy - Jeep Grand Cherokee III

Piotr1973, 12 lat temu
Silnik 6.1 HEMI V8 430KM 316kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 19 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Jeep Grand Cherokee III 6.1 HEMI V8 430KM 316kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
4,69
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : NIESAMOWITY! A przeciez mozna pomyslec o SRT 10 lub SRT 12, czyli naprawde wszystko przede mna! W kazdym razie - warto sprobowac, kupic i cieszyc sie z jazdy czolgiem o napedzie odrzutowca.
5,0
Całokształt
KOCHAM GO! Oczywiscie wiem: jestem niedojrzaly, mam kryzys wieku sredniego (38 lat), jestem nieodpowiedzialny (gnam z corka i zona - ale one to uwielbiaja, a moja zona sama lubi prowadzic naszeg Malego Smoka), etc. Powiem tak: jak nie chce mi sie wstac z lozka w listopadzie (szaro, buro, leje), a wiem, ze mam cos waznego do zrobienia, to mysl, ze wsiadam do mojego SRT8 powoduje, ze chce mi sie ubrac i zalatwic swoje sprawy! To auto to REWELACJA! Jedynie GTR moze sie z nim rownac (z aut seryjnych), wsrod seryjnych SUV nie widze konkurencji.
Wrażenia
5,0
Silnik
Uwagi moich kolegow, kiedy rozmawiam z nimi przez zintegrowany z radio/DVD/NAVI zestaw glosnomowiacy i przyspieszam: \"slychac, slychac, wyje ladnie\". Co wiec mam napisac o moich odczuciach, kiedy \"przepala\" po przyspieszeniu 0-100, 100-160, 160-220? Huk, a potem przyjemne mruczenie. Genialne!
5,0
Skrzynia biegów
Manetki oczywiscie by sie przydaly. Niemniej, skrzynia dziala bez zarzutow. Poza tym chodzi o przyspieszenie, a kolejne biegi przy predkosciach do 200 km/h wrzuca sprawnie.
5,0
Układ jezdny
Czolg! Oczywiscie szerokosc opon daje swoje przelozenie na odczucia z jazdy po polskich koleinach, jednak nie jest to minus. To po prostu specyfika Black Bullet.
Komfort
4,0
Widoczność
Jestem raczej wysoki (186 cm) i rzeczywiscie, czasami, widocznosc w niektorych pozycjach za kierownica nie jest idealna.
5,0
Ergonomia
Wszedzie mam blisko. Jedynie sterowanie fotelem powinno byc umieszczone na panelu drzwi, a nie z boku fotela.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima automatyczna, dlaczego bez LED, tego nie potrafie zrozumiec. Mam wersje AM, wiec przeliczanie z F na C delikatnie utrudnia ustawienia temp. Wydajnosc jednak bez zarzutow.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tylu nie jezdze i chyba dobrze. Moje dziecko nie narzeka, zona tez, ja z przodu mam duzo miejsca, choc fotele kubelkowe czasami daja sie odczuc. Ale to przeciez o to chodzi, zeby poczuc, czym sie jedzie.
5,0
Wyciszenie
Silnik V8 ma byc slychac! Poza tym OK.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Porownam do GTR i RS SS, ktorymi jezdzilem w USA. Spalanie podobne, wiec nie ma o czym mowic. W porownaniu do mojego drugiego JGC (ZJ\'96, total przerobionym na off-road, z liftem, MTA, wyciagarkami, snorklem, pneumatycznymi mostami, molibdenowymi polosiami) spala mniej (ZJ pali 26-30 l/100 km), w porownaniu do Pacyfiki wiecej (Pacyfika 12-18 l/100 km).
5,0
Stosunek jakość/cena
Oczywiscie polska cena vs amerykanska (dla kogos, kto mieszka i jezdzi autem w USA) jest nieporownywalna (100K USD vs 45K USD), jednak warto wydac te pieniadze aby poczuc sie prawdziwie wolnym na drodze! Jak to ujela moja zona, tankujac Smoka na stacji: \"Dlaczego ci faceci patrzyli na mnie z takim wk... w oczach?\" Bezcenne jest uczucie spogladania we wsteczne lusterko i wrazenia, ze samochody z tylu stoja! Polecam! To jest warte tej ceny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie wszystko OK
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie wszystko OK

Pb - zużycie paliwa dla silnika 6.1 HEMI V8 430KM 316kW [l/100km]

Średnie zużycie
19,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
15,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
29,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Jeep Grand Cherokee III