Szukaj

Ocena kierowcy - Jeep Patriot SUV

KAT, 2 miesiące temu
Silnik 2.4 DOHC 16v 170KM 125kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 270 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Jeep Patriot SUV 2.4 DOHC 16v 170KM 125kW 2007-2010 - Oceń swoje auto
2,86
33% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Wygląd :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Dramat. Co chwile coś się psuło. Najpierw przestało działać ogrzewanie/klima , potem swoim zyciem zaczął żyć klakson, potem inne cuda.
2,0
Całokształt
Podobał mi się wygląd samochodu i kształt. Sądzę że skłoniło mnie do zakupu mimo że wcześniej miałem samochody francuskie. Niestety jak dla mnie największym plusem tego samochodu jest wygląd i to chyba jedyna zaleta. Niby marka premium ale jakość wykonania niska. Kiepskie materiały. Kiepskie wykonanie. Bardzo słabe zabezpieczenie antykorozyjne. Fatalna elektryka. To samochód który wymagał co chwilę jakiś napraw. To chyba był najgorszy samochód jaki miałem. Był bardziej awaryjny i problematyczny niż samochody sporo tańsze. Władowałem w samochód sporo kasy a potem okazało się że rdzewieje w wielu miejscach nawet od środka. Bardzo mocno się rozczarowałem. Sprzedałem poniżej wartości i byłem szczęśliwy.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik to chyba najlepsze co w tym samochodzie. Na łańcuchu, wydajny i bezproblemowy. Tyle że samochód jest ciężki i nie czuć tej mocy.
2,0
Skrzynia biegów
Słaba. Haczy. Czasami biegi dziwnie wchodzą. Po 200tys wymagany był remont skrzyni biegów.
4,0
Układ jezdny
Naprawdę dobry. Na nierównościach bardzo dobrze tłumił hałasy, ale wiadomo to nie limuzyna :)
1,0
Karoseria
Dramat. Rdza weszła w dwóch nadkolach, klapie, drzwi kierowcy zardzewiałe wręcz tragicznie (do wymiany). Co ciekawe szukałem innych drzwi i te też zżerała od dołu rdza. Widać wada fabryczna i bardzo kiepskie zabezpieczenie antykorozyjne. Dodatkowo rdza na progach (mimo nakładek) i w wielu miejscach (komora silnika). Niby grube blachy a fatalne zabezpieczenie antykorozyjne. Wstyd. Marka premium a zabezpieczenie tragiczne.
Komfort
3,0
Widoczność
Trochę mała szyba przednia.
4,0
Ergonomia
Tu chyba dobrze. Fotele wygodne, jest podłokietnik i schowki. Tylko że widać bardzo kiepską jakoś materiałów, więc komfort przeciętny.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tutaj według mnie bardzo dobrze
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dobrze. Sporo miejsca.
2,0
Wyciszenie
Hmm. Raczej słabe. Jak na klasę premium bardzo słabe. Często samochody klasy ekonomicznej mają lepsze wyciszenie. Tragedii niema, ale od klasy premium powinno się wymagać więcej.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód wymagał sporej ilości napraw. Zawsze było coś do naprawy. A to maglownica która się rozsypała, a to skrzynia, a to zawieszenie a to ciągłe problemy z elektryką. Plus taki że samochód miał gaz i chociaż tutaj nie bylo drogo.
2,0
Stosunek jakość/cena
Kiepsko jak dla mnie. Na początki ocena była wysoka ale czym dłużej miałem samochód tym ocena spadała. Bardzo przeciętny samochód niczym poza wyglądem się nie wyróżniający.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgów było mało, ale za to droższych napraw sporo :)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Studnia bez dna ...

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.4 DOHC 16v 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Jeep Patriot SUV 2.4 DOHC 16v 170KM 125kW
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
12,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Jeep Patriot SUV