Szukaj

Lista ocen Jeep Renegade SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW 2018-2022 (11) - Skrzynia biegów

Pokaż filtry
1,0
~Strielok
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
DDCT – miała być bardzo szybka i dobrze zestrojona. Jest tak wolna, że próba wyprzedzania potrafi skończyć się poważnym zagrożeniem na drodze. Zestrojona jest fatalnie do dynamicznej jazdy, za to optymalnie do ekonomicznej. Niestety silnik utrzymuje obroty poniżej momentu obrotowego, dlatego nie da się przyspieszyć bez redukcji, która z kolei jest bardzo nieprzyjemna, bo momentalnie wkręca samochód na 5-6 tys. obrotów i jest efekt kosiarki do...
3,0
~Paweł
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
Skrzynia potrafi się "zawiesić" - stojąc na światłach na D, z nogą na hamulcu, po zmianie świateł, puszczeniu hamulca nie rusza - po dodaniu gazu silnik wchodzi na obroty, a samochód nic - należy dźwignię na P, zgasić silnik i odpalić ponownie Skrzynia "nie trzyma" na górce (przynajmniej jak skrzynie automatyczne BMW, Mercedes, Audi, VW), ale można się do tego przyzwyczaić
4,0
~robertszew
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
Skrzynia do której trzeba się przyzwyczaić. W mojej ocenie skrzyni brakuje podziału na opcje comfort i sport, gdyż lubi ona utrzymywać auto na wysokich obrotach w ruchu miejskim, gdzie nie jest to pożądane przez kierowcę. Jeżeli chodzi o dynamiczną jazdę to wszystko działa jak należy.
3,0
~Mikocz
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
Kwestia przyzwyczajenia, aczkolwiek na podstawie mojego doświadczenia mogę powiedzieć że skrzynia bardzo ale to bardzo odbiega od skrzyni automatycznych w modelach Audi A6 czy A7. Tam nie miałem żadnego problemu z przyzwyczajeniem.
5,0
~Przemek
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
Tutaj daję 5 z minusem. Mam automat, który trzeba bardzo dobrze wyczuć, zanim przestaje się "spóźniać" przy szybkim ruszaniu, np. na ruchliwym rondzie.
4,0
~Marek
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
Mogła by szybciej myśleć przy starcie, ale ogólnie pracuje, szybko i bardzo płynnie. Daje możliwość zmiany ręcznej i działa wtedy na prawdę szybko i sprawnie.
3,0
~Adam
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
Skrzynia lubi haczyć przy maluch prędkościach, mimo że biegi zmienia szybko, nie jest to poziom niemieckiej konkurencji
4,0
~Andrzej
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
Czasem szarpnie, czasem zbyt długo trzyma wysokie obroty przed zmianą na wyższy bieg. Ale ogólnie pozytywnie.
3,0
~Shery
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
Skrzynia minimalnie szarpie przy zmianie biegów, czuć to zwłaszcza kiedy redukowane są biegi.
Dziennik kosztów dla Jeep Renegade SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
43,00 zł
8,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Paweł
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
Zdarza jej się szarpnąć, ale serwis nowi, że będzie wgrany nowy program i będzie ok. Poza tym bardzo szybka.
Jeep Renegade SUV Facelifting