Szukaj

Informacje o Jeep Wrangler

Lata produkcji: 1987 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Samochód terenowy (segment I), najbardziej kultowy model Jeepa i jedna z najpopularniejszych i najbardziej wytrzymałych terenówek na świecie. Wrangler kontynuuje tradycję znanego z drugiej wojny światowej Willysa. W porównaniu do sędziwego poprzednika, model przez ponad 60 lat niewiele zmienił swój wygląd. Powstały trzy generacje Wranglera, oznaczone symbolami: YJ, TJ oraz najnowsza, dostępna na rynku od 2006 roku JK. Dzięki swojej stylistyce i off-roadowym właściwościom, samochód stał się motoryzacyjną ikoną popkultury.

czytaj więcej
Powagosław

Spadkobierca legendarnego Willysa pozostał prawdziwą terenówką. Nie bulwarowym SUV-em, który może mieć problem z dojechaniem na działkę. Wrangler jest stworzony do jazdy na bezdrożach, na asfalcie jest mało praktyczny i jeszcze mniej wygodny. Ale właśnie na tym polega jego fenomen. Wóz kultowy, klasyka gatunku.

~Powagosław
Luzacjusz

Jeśli nazwa Wrangler wciąż kojarzy ci się z obcisłymi jeansami ze skórzaną naszywką na pupie, to może czas zacząć nosić spódnicę. Nawet Jola Rutowicz wie, że chodzi o samochód. Taki podobny do traktora. Jedyny w swoim rodzaju. Jola też chce takiego. Różowego.

~Luzacjusz

Jeep Wrangler – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Jeep Wrangler

Liczba ocen: 60
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(94%)

Zalety

+ Całokształt + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny

Wady

- Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,5
~Jacek
Jeep Wrangler IV
Sahara 4d Seria 5 2.0 GME Turbo 272KM 200kW
Jest wielki, szybki, wjedzie wszędzie. Mój pomarańczowy trochę bije po oczach więc ludzie się oglądają. Zawsze mam uśmiech na twarzy gdy do niego podchodzę. Pojazd dla świadomych co kupują. Właściciele pozdrawiają się na ulicy. Sahara to pojazd rodzinny, większy off road wykluczają fabryczne opony H/T ale za to są doskonałe do normalnej jazdy. Zawsze można je zamienić na A/T. Pojazd dla tych co wolą jeździć wolniej ale ze stylem oraz poczuciem wolności i czekającej gdzieś przygody. Nie jest dla tych, którzy będę porównywać spalanie do jakiegoś TDI i narzekać.
3,9
~Janek
Jeep Wrangler I
Terenowy 2.5 i 121KM 89kW
Bardzo wytrzymaly samochodzik(takze rajdy), silnik 2,5mimo reduktora to troche za malo jak na klase extream..., jednak na szosie prowadzi sie dosc przyjemnie. W moim modelu mam problem z ukladem kierowniczym, a dokladniej z przewodem ktory doprowadza olej do wspomagania.Tlumaczyc to mozna dosc ostra(naprawde)eksplatacja, jednak fakt pozostaje faktem. Mimo wymiany calej rurki musze uszczelnic cala strefa, moze to pomoze. Minusem Wranglera jest dosc wysoki koszt czesci zamiennych, np. po rajdzie musialem wymienic sprzeglo za ponad 2tys zl, nie mowiac juz o wspomnianym wyzej problemnie z ukladem kierowniczym. Podczas rajdu mialem mala krakse, samochod kory wyciagalem z calym impetem rabnal mnie w tyl, naszczescie duza czesc zamortyzowalo kolo... koszt naprawy - uszkodzen jest naprawde niewiele to ponad 6,5 tys zl. naszczescie istnieje takie cos jak ubezpieczenie. No ale reasumujac to przyjemnosc z jazdy i podwyszszony poziom adrenaliny gwarantowane!!!(w serwisie takze)
4,8
~Wojciech
Jeep Wrangler IV
Sahara 2d Seria 5 2.0 GME Turbo 272KM 200kW
Najbardziej wszechstronny i uniwersalny samochód na świecie :-), oczywiście , jeśli rozumiesz czym jeździsz. Moje oczekiwania spełnia w 100%. Jest to pierwszy mój samochód, a jeździłem kilkunastoma wielu marek, którego już nie zmienię. Jeśli nie będę w stanie do niego wsiąść to znaczy, że jestem już za stary na prowadzenie auta i przestanę jeździć jako kierowca.
Średnie spalanie dla Jeep Wrangler
10,4 – 19,1
l/100 km
8,4 – 12,4
l/100 km
15,9 – 22,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

13,0
Jeep Wrangler IV
Sahara 4d Seria 5 2.0 GME Turbo 272KM 200kW
Nie wiem kto pisał wcześniejsze opinie, ale powiem krótko: Obojętnie jakie opony mamy założone, czy terenowe czy szosowe. Obojętnie czy jeździmy na 2h czy 4h auto. Poniżej 13-14 litrów bym nie liczył. Miasto: 14-15 litrów przy spokojnej jeździe. Autostrada 140km/h również 12-13 litrów Jedynie gdzie można osiągnąć coś poniżej to droga krajowa 70-90km/h to uda się zejść poniżej 10 litrów. Pomimo spalania, auto daje niesamowitą frajdę z jazdy i szczerze polecam :) Jest to amerykaniec, co prawda ze zmniejszonym silnikiem z 3 litrowego na 2 litrowy doładowany, ale daje rade :) Niektóre względnie szybkie samochody wymiękają i kierowcy mają mocne zdziwienie że taki terenowiec ma taki power :)
28,7
Jeep Wrangler I
Terenowy 4.2 114KM 84kW
Silnik to stara paliwożerna jednostka R6 na gaźniku. Jeżdżąc na 3 biegu utrzymując obroty ok 1.5k spali 20. Jeżdżąc dynamiczniej przy 2k obrotów na 3 biegu spalanie 25 litrów. Mam butlę 40l za kanapą, na pełnym zbiorniku (ok. 33litry) zrobiłem maksymalnie 140km - ale to było pyrkanie a nie jazda XD. Zimą z zapiętym przednim mostem i bawiąc się na śniegu jak wszyscy jechali 40km/h - ja 70-80km/h butla wystarczyła na niecałe 80km jazdy XD. YJ stoi na 33x10.5 AT. zJeepy juz tak mają, że kochają pić hehe. Wszystko wynagradza jazda w sezonie, bez dachu i drzwi ;) nawet kierowcy z aut za pół bańki zawieszają wzrok z uśmiechem na twarzy :). Stary klasyczne Jeep na resorach.Komfort -0/10. Spalanie 0/10. Bezawaryjność 8/10. Frajda 20/10.To mój drugi YJ - pierwszy 2.5 to była porażka. Jeżdziłem 4.0 kolegi w automacie - za nowy silnik do tego małego czołgu. 4.2 - zero prędkości, maksimum wrażeń :D
14,5
Liczba komentarzy: 1
Jeep Wrangler III
Unlimited Facelifting 3.6 V6 286KM 210kW
Jest całkiem znośny na dłuższych odcinkach trasy lub w ich przewadze. Średnie maksymalne spalanie jest podane w przewadze bardzo krótkiego odcinka codziennego dojazdu do pracy, więc silnik nawet nie zdąży osiągnąć swojej temperatury pracy. Jednak nie spalanie się liczy. Kupując Jeep Wrangler tak naprawdę decydujesz się na styl życia. Jeżeli szukasz oszczędności i taniego środka komunikacji i chcesz tylko się komuś przypododbać to od razu odpuść sobie. Wsiadając do Jeepa przenosisz się do innego świata. Czujesz ze siedzisz za kierownicą solidnego samochodu z mocnym silnikiem i wiesz ze w każdych warunkach (błoto, deszcz, śnieg, zalane drogi) możesz zjechać z szarej wstążki i pokonać przeszkody, przy których zwykły użytkownik dróg i większości SUVów zostawiłby swoje autko na poboczu.
Jeep Wrangler