Szukaj

Informacje o Jeep Wrangler

Lata produkcji: 1987 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Samochód terenowy (segment I), najbardziej kultowy model Jeepa i jedna z najpopularniejszych i najbardziej wytrzymałych terenówek na świecie. Wrangler kontynuuje tradycję znanego z drugiej wojny światowej Willysa. W porównaniu do sędziwego poprzednika, model przez ponad 60 lat niewiele zmienił swój wygląd. Powstały trzy generacje Wranglera, oznaczone symbolami: YJ, TJ oraz najnowsza, dostępna na rynku od 2006 roku JK. Dzięki swojej stylistyce i off-roadowym właściwościom, samochód stał się motoryzacyjną ikoną popkultury.

Powagosław

Spadkobierca legendarnego Willysa pozostał prawdziwą terenówką. Nie bulwarowym SUV-em, który może mieć problem z dojechaniem na działkę. Wrangler jest stworzony do jazdy na bezdrożach, na asfalcie jest mało praktyczny i jeszcze mniej wygodny. Ale właśnie na tym polega jego fenomen. Wóz kultowy, klasyka gatunku.

~Powagosław
Luzacjusz

Jeśli nazwa Wrangler wciąż kojarzy ci się z obcisłymi jeansami ze skórzaną naszywką na pupie, to może czas zacząć nosić spódnicę. Nawet Jola Rutowicz wie, że chodzi o samochód. Taki podobny do traktora. Jedyny w swoim rodzaju. Jola też chce takiego. Różowego.

~Luzacjusz

Jeep Wrangler – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Nowy Jeep Wrangler

Cena od: 201 900 PLN

Oceny Jeep Wrangler

Liczba ocen: 51
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(96%)

Zalety

+ Całokształt + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny

Wady

- Karoseria - Wyciszenie - Koszty utrzymania

Wybrane oceny

3,9
~Janek
Terenowy 2.5 i 121KM 89kW
Jeep Wrangler I
Bardzo wytrzymaly samochodzik(takze rajdy), silnik 2,5mimo reduktora to troche za malo jak na klase extream..., jednak na szosie prowadzi sie dosc przyjemnie. W moim modelu mam problem z ukladem kierowniczym, a dokladniej z przewodem ktory doprowadza olej do wspomagania.Tlumaczyc to mozna dosc ostra(naprawde)eksplatacja, jednak fakt pozostaje faktem. Mimo wymiany calej rurki musze uszczelnic cala strefa, moze to pomoze. Minusem Wranglera jest dosc wysoki koszt czesci zamiennych, np. po rajdzie musialem wymienic sprzeglo za ponad 2tys zl, nie mowiac juz o wspomnianym wyzej problemnie z ukladem kierowniczym. Podczas rajdu mialem mala krakse, samochod kory wyciagalem z calym impetem rabnal mnie w tyl, naszczescie duza czesc zamortyzowalo kolo... koszt naprawy - uszkodzen jest naprawde niewiele to ponad 6,5 tys zl. naszczescie istnieje takie cos jak ubezpieczenie. No ale reasumujac to przyjemnosc z jazdy i podwyszszony poziom adrenaliny gwarantowane!!!(w serwisie takze)
4,3
~Gaspar
Terenowy Facelifting 2.8 DOHC I-4 Turbo CRD 200KM 147kW
Jeep Wrangler III
Auto polecam jako drugie w rodzinie. W tej roli dopiero można się w nim naprawdę zakochać bez wypisywania o małym bagażniku czy niewygodzie na dłuższych trasach. Nie tego szukałem wybierając ten model.
4,2
~adamssson
Unlimited Facelifting 2.8 DOHC I-4 Turbo CRD 200KM 147kW
Jeep Wrangler III
Jeżeli: -nie musisz być pierwszy na każdych światłach -nie przeszkadza ci jazda 90-100 na drodze Będziesz zachwycony tym autem. W codziennym użytkowaniu jest jak wierny kundel - są piękniejsze i szybsze harty - ale on cię zawiezie wszędzie i zawsze. Niedzielny wypad do lasu też nie jest problemem i pomimo że byłem sceptyczny kupując go (marzenie żony) to cenię go za to że radzi sobie wszędzie.

Raporty spalania Jeep Wrangler

Liczba raportów: 54
Średnie spalanie dla Jeep Wrangler
11,5 – 19,1
l/100 km
8,4 – 12,4
l/100 km
15,9 – 20,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

14,5
Liczba komentarzy: 1
Unlimited Facelifting 3.6 V6 286KM 210kW
Jeep Wrangler III
Jest całkiem znośny na dłuższych odcinkach trasy lub w ich przewadze. Średnie maksymalne spalanie jest podane w przewadze bardzo krótkiego odcinka codziennego dojazdu do pracy, więc silnik nawet nie zdąży osiągnąć swojej temperatury pracy. Jednak nie spalanie się liczy. Kupując Jeep Wrangler tak naprawdę decydujesz się na styl życia. Jeżeli szukasz oszczędności i taniego środka komunikacji i chcesz tylko się komuś przypododbać to od razu odpuść sobie. Wsiadając do Jeepa przenosisz się do innego świata. Czujesz ze siedzisz za kierownicą solidnego samochodu z mocnym silnikiem i wiesz ze w każdych warunkach (błoto, deszcz, śnieg, zalane drogi) możesz zjechać z szarej wstążki i pokonać przeszkody, przy których zwykły użytkownik dróg i większości SUVów zostawiłby swoje autko na poboczu.
8,4
Sahara 4d 2.2 CRD 200KM 147kW
Jeep Wrangler IV
Przejechałem dopiero 2 tys. km, początkowo na fabrycznych oponach HT i napędzie 2H, teraz na AT i napędzie 4H auto. Na trasie w bardzo gęstym ruchu (przed świętami średnia prędkość 70 km/h) 6,7 litra - rewelacja, Auto pali dosyć dużo w gęstym ruchu miejskim (ok. 10 litrów) i bardzo mało na trasie przy niewielkich prędkościach. Prawdopodobnie przy prędkościach rzędu 140 km/h zacznie dochodzić do głosu aerodynamika.
11,8
Unlimited Facelifting 2.8 DOHC I-4 Turbo CRD 200KM 147kW
Jeep Wrangler III
Przy delikatnym obchodzeniu się z pedałem gazu da się zejść poniżej 12l/100km w mieście. Rzadko jeżdżę poza miasto, podane wartości(minimalne oraz maksymalne średnie spalanie) zostały uzyskane w cyklu miejskim. Używam opon terenowych, gdyż dojeżdżam ze wsi, gdzie drogi bywają przeszkodą dla zwykłego samochodu.
Jeep Wrangler