Ocena kierowcy - Jeep Wrangler IV 80th Anniversary 4d Seria 6
oski,
6 miesięcy temu
Silnik 2.0 GME Turbo 272KM 200kW
Rok produkcji 2021
Przebieg:
27 tys. km
Okres użytkowania:
2 lata
3,86
9% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
nie porownuj do normalnego suva bo to inne auto
Wrażenia
2,0
Silnik
silnik poki nie osiagnie temp 90 stopni pracuje jak bez oleju. dramt. osiagi nawet za wysokie jak do zawieszenia ktore jest typowo terenowe
4,0
Skrzynia biegów
niby zf8hp ale lekko poszarpuje. Jeep nic nie robi a wystarczy nowy soft by bylo ok. . najgorzej jest jak wepnie z 2 na 3 i poslizg okolo 500obr/min
4,0
Układ jezdny
do terenu 5 gwiazdek na drodze max 3 myszkuje. jak policja jedzie za Toba i sa nie daj Bog koleiny to biora Cie na balonik bo nie ma szans jechac prosto. Sytuacja polepsza sie powyzej 120kmh
5,0
Karoseria
jak dla mnie spoko. W miare sztywna
Komfort
4,0
Widoczność
jest ok
4,0
Ergonomia
jest ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo szybko sie nagrzewa w zimne dni. klima tez daje rade
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jest ok .mam 182cm i sadze ze do 187cm bedzie ok potem konczy sie regulacja siedzenia kiero. Na 2 kanapie przy max odsunietych przednich fotelach do 180cm wygodnie na kolana ale szerokosc wnetrza srednia
2,0
Wyciszenie
prowodylem halasu jest antena. warto wybrac krotka akcesoryjna
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
krotkie dystanse to serwisy co max 5 tys km bo bena w oleju ale koszty serwisu umiarkowane
4,0
Stosunek jakość/cena
porownojac do landa to naprawde tani koszt utrzymania
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przez prawie 3 lata uzytkowania 2 pierdoly zgloszone do naprawy
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 GME Turbo 272KM 200kW
[l/100km]