Szukaj

Ocena kierowcy - Jeep Wrangler IV Sahara 4d Seria 5

Jacek, 4 lata temu
Silnik 2.0 GME Turbo 272KM 200kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 17 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Jeep Wrangler IV Sahara 4d Seria 5 2.0 GME Turbo  272KM 200kW od 2018 - Oceń swoje auto
4,50
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Sportowy silnik terenowym samochodzie.
5,0
Całokształt
Jest wielki, szybki, wjedzie wszędzie. Mój pomarańczowy trochę bije po oczach więc ludzie się oglądają. Zawsze mam uśmiech na twarzy gdy do niego podchodzę. Pojazd dla świadomych co kupują. Właściciele pozdrawiają się na ulicy. Sahara to pojazd rodzinny, większy off road wykluczają fabryczne opony H/T ale za to są doskonałe do normalnej jazdy. Zawsze można je zamienić na A/T. Pojazd dla tych co wolą jeździć wolniej ale ze stylem oraz poczuciem wolności i czekającej gdzieś przygody. Nie jest dla tych, którzy będę porównywać spalanie do jakiegoś TDI i narzekać.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bajka. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 180 km/godz (opony są do 190). Do tej prędkości jest jeden, równy ciąg.
5,0
Skrzynia biegów
8 biegowy ZF. Trochę myśli po wciśnięciu gazu.."czy aby na pewno?". Biegi zmienia niezauważalnie.
5,0
Układ jezdny
Nierównie drogi to sama przyjemność. Zawsze czujemy po czym jedziemy. Zakręty wiadomo, trzeba pamiętać czym się jedzie. Opony mają profil 70, trzeba pamiętać. Super jest ta nowość w JL czyli napęd 4x4auto do jeżdżenia na co dzień.
5,0
Karoseria
Jedyna taka. Do samochodu wchodzi się do góry po schodku - super. Wada: po otwarciu przednich drzwi woda z dachu leci prosto do kabiny...ale kto się tym przejmuje.
Komfort
5,0
Widoczność
Super, ma wielkie lusterka, składane tylne zagłówki, fantastycznej jakości obraz kamery cofania. Siedzi się bardzo wysoko, ja tak lubię
5,0
Ergonomia
Tradycyjne pokrętła i guziki.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja w systemie Auto działa chyba trochę za brutalnie. Dmucha mocno zimnym na twarz, a grzeje głównie w stopy. Generalnie nie jest to za ciepły samochód w zimnie z uwagi na duże fragmenty zimnego metalu w środku i plastikowy dach.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W środku jest wystarczająco miejsca dla rodziny taka jak moja czyli 2+3 plus bagaż. Z przodu wydaje się mało miejsca z uwagi na mała, prawie pionową szybę czołową oraz pionową konsolę. Tylko wydaje się.
3,0
Wyciszenie
Do 100 km/godz cisza. Później szumy opływowe rosną drastycznie ale to chyba oczywiste. Ja na autostradzie jeżdżę 120-130, optymalnie z uwagi na szum i spalanie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pierwszy przegląd w ASO - 1000 PLN. Spalanie na drogach krajowych 9-10, autostrada i miasto to 11-13. Zupełnie średnio na długich trasach Polska-Niemcy to 10-11. Czy to dużo jak na tą masę i parametry?
4,0
Stosunek jakość/cena
Drogi jest, ale kupując samochód "z placu" można liczyć na zupełnie inną cenę niż ta w cenniku. Tak było w moim przypadku. Wrangler to jeden z tych samochodów, które bardzo dobrze trzymają wartość.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie psuje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 GME Turbo 272KM 200kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Jeep Wrangler IV Sahara 4d Seria 5