Szukaj

Lista ocen Kia Magentis II (32) - Silnik

Na liście zabraknie 15 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~canon3@op.pl
Kia Magentis II
Sedan Facelifting 2.0 DOHC 164KM 121kW
Przymierzając się do zakupu nowego auta kierowałem się następującymi atutami ma być duże mieć dużo koni, niską cenę oraz ma być benzynowe z możliwością zainstalowania gazu czas jazdy jakieś pięć lat i kupuję następne Wchodziło w grę kilka marek w podobnej cenie jak Skoda Lancer Toyota Cherwolet Niestety samochody te posiadają silniki TSI które nie lubią gazu lub instalacja LPG kosztuje 12000 zł Zostały do wyboru tylko dwa Skoda ze starym...
5,0
~Mmi
Kia Magentis II
Sedan Facelifting 2.0 CRDI VGT 150KM 110kW
Silnik idealny do tego samochodu. Osiągi wystarczające (ok. 10s do 100km/h). Elastyczność fantastyczna - przy 100 km/h nawet przy wyprzedzaniu nie trzeba redukować biegów, z 6go idzie jak burza. Spalanie jak na moc i wielkość auta też bardzo dobre. Z 35 tysięcy kilometrów wyszło 6,33 l/100km. W trasie przy spokojnej jeździe osiągnięcie 5l/100km nie będzie wielkim wyczynem.
5,0
~herbu
Kia Magentis II
Sedan 2.0 i 16V 145KM 107kW
Silnik tak cichy, że gdyby nie obrotomierz, to ciężko byłoby stwierdzić, że pracuje. Dynamika przeciętna, ale auto swoje waży, a silnik generuje jedynie 144 KM. Lubi wyższe obroty, ale to 16V, więc to nie dziwi. 258 tys. km przebiegu, od nowości w Polsce, serwisowane - z silnikiem nic się nie dzieje. Jeździ na syntetyku i nie zużywa oleju.
4,0
~marek.cr@wp.pl
Kia Magentis II
Sedan Facelifting 2.0 CRDI VGT 150KM 110kW
jest naprawde dobrze silnik przyspiesza bardzo ladnie przy wiekszych predkosciach prawie go nieslychac maly minus to turbodziura przy malych obrotach elastycznosc super zbiera sie od najmniejszych obrotow jadac nim mam wrazenie ze pod maska jest wiecej niz 150 km
5,0
~bonusso
Kia Magentis II
Sedan 2.0 CRDi 140KM 103kW
2.0 CRDI - radzi sobie bardzo dobrze z lekko przyciężkim wozem. Kultura pracy OK, ciekawy odgłos w powyżej 4000 obrotów (mam automat, więc bardzo łatwo to usłyszeć). Jakby ktoś wiercił w betonie, tak mi się kojarzy :). Automat trochę go temperuje.
5,0
~Leszek
Kia Magentis II
Sedan 2.0 CRDi 140KM 103kW
Przesiadłem się z benzyny. Tutaj jest bez porównania ciszej, ale też inna klasa samochodu. Przyjemnie przyspiesza już od 1000 obrotów. Musiałem przyzwyczaić się do szybszego przerzucania na wyższy bieg (powyżej 3500 dziura). Żadnego szarpania, terkotania itp.
4,0
~mlodson@poczta.onet.pl
Kia Magentis II
Sedan Facelifting 2.0 CRDI VGT 150KM 110kW
Pierwszy kontakt z silnikiem CDRI jest bardzo pozytywny!!! Silnik, naprawdę cichy (pracuje dużo ciszej niż TDI od VW), bardzo płynnie i przede wszystkim ochoczo się wkręca an obroty, wiadomo jest widoczny efekt \"turbo-dziury\".
3,0
~Toperz
Kia Magentis II
Sedan Facelifting 2.0 CRDI VGT 150KM 110kW
no cóz, zamulony jak to diesel, turbodziura, stosunkowo cichy w porównaniu do aut niemieckich.Astra 2 2.0 zostawia go daleko w tyle, nawet bez kręcenia do 7000 obrotów. 9s do 100 to raczej chwyt marketingowy
5,0
~Barthezzz
Kia Magentis II
Sedan Facelifting 2.0 CRDI VGT 150KM 110kW
bardzo cichy diesel, odpowiedni moment i moc sprawia,że przyjemnie się jeździ tym autem. Porównując te 2.0 do słynnego 1.9tdi,który miałem w Octavii to powiem tak 2.0 to elegant ,a 1.9 cham ze wsi.
5,0
~Capricornis
Kia Magentis II
Sedan Facelifting 2.0 CRDI VGT 150KM 110kW
Cichutki, w porównaniu do 1.9 TDI audi i passata lata świetlne,praca pompowtryskiwaczy przypomina traktor lub kosiarkę. Przy niskich obrotach ( poniżej 2000) jednak odczuwalna dziura
Kia Magentis II