Szukaj

Lista ocen Kia Optima I Sedan (19) - Silnik

Na liście zabraknie 7 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~giaur
Kia Optima I
Sedan 1.7 VGT CRDi 136KM 100kW
I tu w zasadzie jedyny poważny ból. Chociaż i tak nie jestem tego bólu pewny. Ale po kolei. Silnik ma pojemność zaledwie 1.7 i 136KM. W aucie, które niby pretenduje do auta luksusowego i waży 1,5 tony! Pierwsze wrażenie jest takie, że jest to na prawdę przymulone auto. Po kilkuset kilometrach udało mi się je trochę oswoić. Skrzynię trzeba przybutować z 1,5 sekundy przed rozpoczęciem wyprzedzania i to niestety bez litości (czyt. podłoga) i...
5,0
~Kozak_Barabasz
Kia Optima I
Sedan 2.0T GDI 278KM 204kW
Gdy ktoś się pyta co tam w nim siedzi, skromnie odpowiadam "a tylko 2 litry". A potem dodaję "ale 274KM :D" Przyśpieszenie 6.4s do 100km/h robi wrażenie. Przy gazie w podłogę trzeba trzymać mocno kierownicę bo ją wyrywa (niestety napęd tylko na przednia koła)- przydałoby się 4x4. Jak na silnik 2.0, 4 cylindry 16v przystało, cicho i bez większych ekscytacji akustycznych. Po prostu dostojna, cicha, sportowa limuzyna.
3,0
~JackyJazz
Kia Optima I
Sedan 1.7 VGT CRDi 136KM 100kW
Silnik to najsłabszy (ale wcale nie słaby!) element tego auta. Poprzednio miałem 150 KM w wysokoobrotowym silniku Opla/Fiata i ten z Optimy nie ma z nim szans. Ale jest względnie cichy, dość ekonomiczny (jeżdżę głównie trasę i mieszczę się w 6 l/100 km), a rezerwa zapala mi się po przejechaniu ok.1.050 km. Jak się rozkręci (po ok. 2.000 obrotach) jest nieźle, 2.000 - kiszka - MEGA TURBODZIUUUUUURA.
4,0
~dejwid78
Kia Optima I
Sedan 2.0 DOHC 165KM 121kW
Wystarczająca moc silnika. Stosunkowo cicha praca. Potrzebuje wysokich obrotów aby dobrze przyspieszać (powyżej 4000) bo inaczej jest mało żwawy. Jest to cecha wszystkich azjatyckich marek samochodów... Trochę szkoda że na Polskim rynku nie ma wersji z turbo (275KM)
5,0
~Daniel
Kia Optima I
Sedan 1.7 VGT CRDi 136KM 100kW
Wszyscy wiedzą, ze auto ma za mały silnik. Do miasta dla kobiety lub pana w kamizelce idealne. Ale ktoś kto chce poczuć emocje niech wyskoczy z auta w trakcie jazdy. Będzie miał co wspominać. Poza brakiem mocy wszystko ok. żadnych uwag.
4,0
~eMBe
Kia Optima I
Sedan 1.7 VGT CRDi 136KM 100kW
Zależy jakie kto ma oczkiwania i z czego się przesiada. Nie lubię diesli, więc zachwytu nie było. Na pewno jeździ gorzej niż TDI 170 KM itp, ale jadąc na trasie przy normalnej jeździe daje radę wyprzedzać i sprawnie się poruszać. To nie jest sportowe auto.
5,0
~Maciej
Kia Optima I
Sedan 2.0 DOHC 165KM 121kW
Silnik wybrałem specjalne pod kontem montażu LPG. To wersja CVVL z hydrauliczną regulację luzów zaworowych. Zarówno na benzynie jak i na gazie chodzi świetnie i w ogóle nie czuć różnicy, które z paliw aktualnie zasila auto.
3,0
~Kuba
Kia Optima I
Sedan 1.7 VGT CRDi 136KM 100kW
Wbrew pozorom - da się jeździć. Nie jest to nic wybitnego i charakter silnika na pewno nie współgra z wyglądem auta, ale po oswojeniu nie ma tragedii. Schodzić poniźej 2000 obrotów nie ma sensu, wtedy zachowuje się jak traktor.
5,0
~Nowy
Kia Optima I
Sedan 1.7 VGT CRDi 136KM 100kW
1.7 crdi 136 km to silnik oszczędny i dynamiczny. Przy wyprzedzania ciągnie ładnie i idzie, jak po szynie, a jednocześnie trwaly. Na masę samochodu, która wynosi 1450 kg jest "ideolo". Nic ďodac nic ująć.
4,0
~Kozak_Barabasz
Kia Optima I
Sedan 1.7 VGT CRDi 136KM 100kW
Seryjnym 1.7CRDi 137Km i to jeszcze w automacie nie jest demonem przyśpieszania ... Po mieście wystarczy ale w tracie podczas wyprzedzania, trzeba uważać.
Kia Optima I Sedan