Szukaj

Lista ocen Kia Rio I (101) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 122 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~jacekmarek7@o2.pl
Kia Rio I
Kombi 1.3 i 82KM 60kW
Z każdą oceną widzę że daję wyższe oceny temu samochodowi - to znaczy że wrosłem w jego eksploatację. Słabo sie trzyma drogi, długi czas wcale nie czułem go na zakrętach choć jeżdżę raczej po emerycku, bo to auto dostatecznej jazdy. Trzęsie kierownicą od kiedy pamietam i nie pomagaja nowe felji opony, wywazanie kół na aucie. Taka uroda samochodu za złotówkę. Na zimowych jest ok. Dobrze że zima w tym kraju coraz dłuższa to i dłuzszy spokój za...
3,0
~jacekmarek&@o2.pl
Kia Rio I
Kombi 1.3 i 82KM 60kW
Daję tylko trójkę bo to auto jest dziwne inne niz europejskie trzeba się do niego przyzwyczajać. Tłuka się z tyłu amortyzatory. Po zakupie tulei górnych w TEDGUM w Rudzie śląskiej okazało się że bez pomocy obrabiarki nie dałoby tego zmienić - bo one są nabijane a nie wkręcane jak sugerowałaby tuleja. Po zmianie lepiej, ale amortyzatory trzeba będzie wymienić bo kiepskie. Auto ma małe opory toczenie i ładnie płynie. Ktoś pisał o głośnych...
4,0
~Dzordz
Kia Rio I
Kombi 1.3 i 82KM 60kW
Sprawuje się dość dobrze. Może i konstrukcyjnie bardzo proste rozwiązania nie są skuteczne i tanie? Moje auto zostało zostało importowane z Niemiec. Zawieszenie - jak z fabryki. Amorki 88% sprawności, hamulce też dają radę. Wiem, że to niemiecki drogi to powodują. Zobaczymy jak będzie się sprawować po roku użykowania. Niemniej jednak amorki i jakieś tam gumy na stabilizatorach są tanie także nie powinno być problemów z eksploatacja.
3,0
~Robert
Kia Rio I
Kombi 1.3 i 82KM 60kW
Generalnie jak w bobsleju. Siedzi się nisko i sterowność pozostawiająca dużo do zyczenia sprawia jakbyśmy jechali w rynnie lodowej. Dobre jest wspomaganie kierownicy. Zawieszenie z tyłu głośnie, nie ma regulatora hamowania więc auto ma dłuższą drogę hamowania niż prawdziwie współczesne samochody. To jest auto do statecznej jazdy. A ponieważ w POlsce nie ma po czym jeżdzić, to jest to bdb auto na polskie drogi - do powolnej niespiesznej jazdy.
4,0
~JarKo.
Kia Rio I
Kombi 1.3 i 82KM 60kW
Bardzo dobrze prowadzi się na prostej i rewelacyjnie trzyma w zakrętach. Na suchum trzeba bardzo się postarać, aby tył zaczął uciekać. Zakręt (płaski) 90st. o promieniu ok. 20m pokonuje 60 bez znaczącego uślizgu. Na śliskim (twardy śnieg) przód ładnie wyprowadza z poślizgu już przy lekkim dodaniu gazu. Jest natomiast zbyt mocne wspomaganie kierownicy, co osłabia czucie drogi. Dobre hamulce, zwłaszcza czas reakcji na naciśnięcie pedału jest...
3,0
~jacekmarek&
Kia Rio I
Kombi 1.3 i 82KM 60kW
Układ jezdny jeździ, dalej się nawet toczy choć odnoszę wrażenie że mniej gładko, no ale po ubiegorocznym przyrdzewieniu klocków do tarcz, trudnosię spodziewać żeby jeszcze gdzieć soć nie ocierało. Amortyzatory z tyłu juz zanim się wsiądzie do auta błagają o wymianę, a stabilizatory przednie zaczynają im wtórować, na razie podczas jazdy po wertepach... czyli jak na polskie warunki prawie ciągle
5,0
~Hubert / hw1975@wp.pl
Kia Rio I
Kombi 1.3 i 82KM 60kW
Rio II zasługuje na najwyższe uznanie jeśli chodzi o układ jezdny. Dla właścicieli innych koreańskich aut np. Daewoo (mam na myśli "pływające" Lanosy) będzie ono szokiem. Rio idealnie pokonuje przeszkody, jest elastyczne a co najważniejsze - jest bardzo stabilne na zakrętach przy większych prędkościach. Auto nie buja sie i nie traci stabilności toru jazdy. Naprawdę zawieszenie jest mocną stroną tego auta.
4,0
~wisniewski.hubert@wp.pl
Kia Rio I
Kombi 1.3 i 82KM 60kW
Porządny układ jezdny, rewelacyjny wręcz promień skrętu przy zawracaniu - nigdy żadnym samochodem tak doskonale mi się nie manewrowało! Zawieszenie porządne, raczej miękkie, ale bez żadnego bujania a'la Daewoo. Wspomaganie rewelacja. Nigdy nic się nie zepsuło - najmniejszej wymiany czy naprawy w zawieszeniu i układzie jezdnym przez 5 lat.
4,0
~ciupa kabra
Kia Rio I
Kombi 1.3 i 75KM 55kW
po okło 50 tysiacach wymieniłem łączniki stabilizatora ale mysle że to nie wina jakości części w zawieszeniu ale zasługa naszych wspaniałych dróg .koszt jednego łącznika około 30 pln poza tym zawieszenie oki acha na gwaranci wymieniono mi amortyzatory tył mimo ze na moje oko były oki ale nie protestowałem
Dziennik kosztów dla Kia Rio I
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
8,8
l/100km
9,2
l/100km
Zobacz dzienniki
2,0
~teddy
Kia Rio I
Kombi 1.5 i 16V 98KM 72kW
zdecydowanie zły!!!! kułeczka malutkie nie dopasowane do mocy silnika!!!! przy 125km/h jesli choc troszke zawieje to nie wiem czy na dwupasmówce da sie ją utrzymać w prostej lini!!! w dodatku wspomaganie jest tak delikatne ze trzeba sie trzymać kierownicy przy dużych prędkościach powyżej 90km/h bo inaczej samochód zrobi co chce
Kia Rio I