Auto przez 115 tys. km nigdy mnie nie zawiodło. Ekonomia dzięki LPG dobra, sprawność w terenie i na asfalcie dobra, zero awarii poza sprzęgiełkami przedniego napędu, tylko kwestie eksploatacyjne.
Wrażenia
4,0
Silnik
Brakuje nieco mocy poniżej 3 tys obr, zawsze odpala, zero dolewek oleju między zmianami. Przez ponad 5 lat niczego nie trzeba było dotykać.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wybierają się łatwo, jedynka i dwójka mają krótkie przełożenia, reduktor przełącza się bez problemu.
4,0
Układ jezdny
Czuły układ wspomagania, auto nieco chybotliwe na fabrycznych felgach. Po założeniu felg o większym ET znacząca poprawa.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność super, za to w lecie nieco przeszkadza duża ilość przeszklonych powierzchni...
4,0
Ergonomia
Można marudzić na umiejscowienie niektórych włączników na desce rozdzielczej. Pozycja zarówno z przodu jak i z tyłu OK
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie nieco parują szyby i przy silnych mrozach brakuje wydajności ogrzewania, w lecie gorąco - dużo szyb (mowa o wersj9
i bez klimy).
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na wielkość nadwozia wnętrze obszerne.
4,0
Wyciszenie
Przy większych prędkościach szumi wyraźnie ;)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszt jednego kilometra po uwzglednieniu wszystkich wydatków i utraty waręości po przejechaniu 110 tys. km to 0,47 zł...
5,0
Stosunek jakość/cena
Użytkowałem już 35 aut, w tym 15 terenówek, najtańsze w utrzymaniu auto.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Poza awarią przednich sprzęgiełek pozostałe tematy to kwestie eksploatacyjne.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 128KM 94kW
[l/100km]