Przeniesienie napędu
: Jak na razie napędy są automatyczne i działają, chyba od nowości.
4,0
Całokształt
Spoko auto. W terenie radzi sobie świetnie. Mało się psuje. Trochę dużo pali.
Wrażenia
4,0
Silnik
Moc jest, ale ma swoje kaprysy i paliwożerny jak na 2,0 i tą masę samochodu. Może mój tylko tak ma, bo ma zwykły gaz. Pali około 15, nawet ,17 l/100 km. W terenie około 20 litrów LPG. Benzyny ciut mniej.
5,0
Skrzynia biegów
Nie mam zastrzeżeń. Działa.
4,0
Układ jezdny
Ok. Trochę miękki. Nie należy nim szybko jeździć i ostro wchodzić w zakręty w jeździe po asfalcie.
4,0
Karoseria
Rdza się pojawia. Głównie dół drzwi, trochę tylne błotniki.
Komfort
4,0
Widoczność
Ok. Może być. Przyzwoita. Jak na terenówkę nawet bardzo dobra.
4,0
Ergonomia
Dobra. Trzeba się przyzwyczaić.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam zastrzeżeń. Nie wymagajmy cudów. To terenówka.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająca. W środku jak w osobówce. Przestrzeni jak w Golfie.
4,0
Wyciszenie
Na wystarczającym poziomie. Słychać silnik.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zbiornik paliwa jest drogi. Oryginał gnije bo jest między wałem i ramą. Jak tam napcha błota to gnije. Można kombinować jakiś zamiennik, np. z malucha i zewnętrzna pompka. Ja kupiłem oryginał i dobrze go zabezpieczyłem. Poza tym odpukać nie ma większych awarii.
5,0
Stosunek jakość/cena
No za tą kasę innej terenówki z tego samego rocznika raczej nie kupicie. Rzadko. Choć teraz widzę, że cenią sobie te Kie co niektórzy. Jakość zadowalająca, choć na pierwszy rzut oka może nie wygląda.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Może są jakieś niedogodności. Niedawno same zaczęły zapalać się światła mijania. Przy dłuższym postoju trzeba odpinać akumulator. Jakoś nie kojarzę innych usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie stwierdzono.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 128KM 94kW
[l/100km]