Szukaj

Lista ocen Kia Sportage III (113) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 67 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~b-artur
Kia Sportage III
SUV Facelifting 1.6 GDI 135KM 99kW
To się naczytałem przed zakupem! Prawie zrezygnowałem i teraz bym żałował. Jest bardzo dobrze. Samochód prowadzi się bardzo pewnie, obiektywnie rzecz biorąc zawieszenie jest zestrojone nieco twardo - właściciele Citroenów będą się czuć jak na taczkach, ale ja po Oplu w niskoprofilowych kapciach miałem przez miesiąc wrażenie że jeżdżę w wózku dla dzieci :) Duże i szerokie koła dobrze wybierają nierówności, co bolało przy moich poprzednich...
4,0
~info@napp.pl
Kia Sportage III
SUV 2.0 DOHC 163KM 120kW
Jako że nie nigdy nie poruszam się w trudnym terenie ( prócz około 1 - 2 rocznie sytuacji zimowych :-), oraz z powodu że napęd na 4 koła jest dołączany, nie chcąc komplikować sobie auta, wybrałem wersję z napędem na jedną oś ... niestety odnoszę wrażenie że trakcja jest taka sobie. Nie wiele trzeba żeby koła traciły przyczepność, czy to na jakimś garażowym podjeździe, czy to przy intensywnym przyspieszaniu na mokrej nawierzchni. Dodam że...
5,0
~ROLKAS
Kia Sportage III
SUV 2.0 DOHC 163KM 120kW
Tu największe zaskoczenie - samochód klasy SUV z napędem na 4 koła prowadzi się jak najlepszy kompakt. Zawieszenie to kompromis pomiędzy twardością a komfortem. Pomimo, iż mam felgi 18 cala dziury na naszych drogach wybierane są płynnie i bez hałasów. Super!!! Na autostradzie auto jedzie jak po szynach. Tylko szum opon i wiatr słychać. Jeśli chodzi o napęd 4x4 to istnieje możliwość zblokowania go 50/50. Po wyłączeniu tej opcji działa system...
5,0
~Rafał L
Kia Sportage III
SUV 1.6 GDI 135KM 99kW
W okresie letnim - zadowalająco, jeżdżąc w okresie zimowym autem testowym na letnich oponach po nieuczęszczanej i nieodśnieżonej drodze - szok. Auto reaguje na każdy ruch, należy tylko pamiętać, że jest wysokie i brać to pod uwagę na zakręcie (rodzina coś tam z tyłu krzyczy). Ktoś opisywał wcześniej stuki na przedzie zawieszenia na poprzecznych nierównościach, nie odczuwam tego. W trakcie półrocznego oczekiwania na auto (a miało być tylko...
5,0
~Benek
Kia Sportage III
SUV 1.7 CRDi 116KM 85kW
Zawieszenie pozwala na stosunkowo komfortowe pokonywanie polskich dróg i bezdroży. Po wyeliminowaniu chorób wieku dziecięcego (wymiana na gwarancji siadających sprężyn w tylnym zawieszeniu) jest prawie idealnie. Niestety łączniki stabilizatora mają niską trwałość. Pierwszy (prawy tył) wymieniali na gwarancji przy przebiegu 19 000 km. Lewy tył musiałem wymienić po 77 000 km ale kosztowało to jedynie 180 PLN. Przy obecnym przebiegu (112 000 km)...
4,0
~Martin
Kia Sportage III
SUV 2.0 CRDi 136KM 100kW
Napęd 4x4 to coś co musi mieć suv , Należy pamiętać o odpowiednich oponach na zimę, moje nie mają dobrego trzymania bocznego, w tym roku zmieniam je na nowe. Samochód świetnie radzi sobie w śniegu i błocie. Moja rada : przy jeździe po śliskiej nawierzchni pod górę należy wyłączyć całą wspomagającą elektronikę i pozostawić tylko napęd 4x4( radzę się zastosować). Wspomaganie zjazdu to natomiast świetna rzecz. Sztywne zawieszenie skonfigurowane...
5,0
~Selva
Kia Sportage III
SUV 2.0 DOHC 163KM 120kW
Zawieszenie rewelacyjnie tłumi nawet duże nierówności, cicho i komfortowo. Jednocześnie po zakrętach można zasuwać naprawdę ostro i żadnych wychyłów. Wg mnie bardzo szybkie zawieszenie i jednocześnie komfortowe (jednak spotykam się z opiniami, że niektórym kierowcom coś dziwnie \'stuka\') Napęd 4x4 o generację wyższy niż ten z RAVa, znanej austriackiej firmy Magna Steyr. Nie dołącza się przy uślizgu, tylko przewiduje uślizg i dołącza się...
4,0
~Maciej Lorek
Kia Sportage III
SUV Facelifting 1.7 CRDi 115KM 85kW
Mam letnie koła 17", zimówki 16" i jest spora różnica w jakości prowadzenia. Na pewno jeszcze lepiej jest na 18", ale opony są już bardzo drogie. Samochód jest mocno podsterowny, przy skrętach nieco się ociąga, mimo to dość sztywny (lepszy niż Mitsubishi ASX), ESP (niewyłączalne pomimo sugerującego to guzika w kabinie) dość szybko kastruje zapędy na jazdę bokiem, z drugiej strony SUVy się łatwo wywracają, więc coś za coś....
4,0
~jacek
Kia Sportage III
SUV 1.6 GDI 135KM 99kW
Potwierdzam wczesniejsza opinie,auto plynie,ale na poprzecznych nierownosciach slychac stukanie po prawej stronie z miejsca kierowcy.Bylem w tej sprawie w serwisie,bo sadzilem ze to laczniki stabilizatora lub koncowki,mimo ze auto nowe.Zrobilismy probe innym nowiutkim egzemplarzem na tym samym odc.drogi jest dokladnie to samo,wiec taka praca zawieszenia,mnie to troche przeszkadza,ale wiem ze u konkurencji jest to samo lub gorzej,to nie jest...
Dziennik kosztów dla Kia Sportage III
Średni koszt przejechania 100 km
55,00 zł
7,9
l/100km
9,1
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Misiek
Kia Sportage III
SUV Facelifting 2.0 CRDi 184KM 135kW
jest dobrze, bez nieprzewidywalnych zachowań, małe opóźnienie i nie nastawione na tryb sportowej jazdy. Dla kogoś kto w życiu wcześniej nie jeździł dużo SUVEM, trzeba chwili czasu aby wyczuć środek ciężkości aby dobrze dobrać technikę jazdy. Żadne krawężniki nie są straszne, poza tym macie tu pełne 4x4 z blokadą osi i wielkim prześwitem, trochę się pobawiłem i deklasuje Cheerokee z 4x4 1 version. Naprawdę radzi sobie w lesie czy na polu.
Kia Sportage III