Szukaj

Lista ocen Kia Stinger Liftback 2.0 T-GDI 255KM 188kW 2017-2018 (7) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 2 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~MaRHE
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDI 255KM 188kW
Jest wystarczająco szybka , ma swoje słabości w postaci lekkich szarpnięć jak się zgubi ,ale to nie jest uciążliwe , plus 8 biegów i nie jest to jak ktoś napisał ZF to błędna opinia któregoś użytkownika - to produkt konsorcjum Hyundai/Kia zbudowany od podstaw. Hydrokinetyk z miską olejową zespoloną z filtrem , z uszczelnieniami wszystko w komplecie z oryginalna miską . Olej w skrzyni przy 80 tys był czyściutki nie nosił zapachu przypalenia i...
3,0
~Posejdon
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDI 255KM 188kW
Szarpanie przy redukcji w obrębie niskich biegów. Długa reakcja na pedał przyspieszenia. Na plus - ładnie skrojona dźwignia zmiany biegów i swoboda operowania. Ładnie zmieniają łopatki.
3,0
~AN
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDI 255KM 188kW
Jak na klasyczną konstrukcję jest ok, niemniej zdarzają się jej spore opóźnienia. Fajnie, że sterowanie trybami R/N/D/P jest elektroniczne.
5,0
~Maciek
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDI 255KM 188kW
Płynnie zmienia biegi. Wciśnięcie gazu powoduje jednak reakcje skrzyni z pewnym opóźnieniem. Skrzynia ok jak do tej mocy.
4,0
~Dawid
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDI 255KM 188kW
Ogólnie płynnie zmienia biegi, czasem w trybie eco lub smart zdarza jej się chwila zastanowienia.
5,0
~dd2018
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDI 255KM 188kW
Skrzynie rewelacja. Troche wolniejsza niż DSG w ARTEONIE którego testowałem przed wyborem Stingera
3,0
~Dronem
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDI 255KM 188kW
Przy wdepnieciu w podloge zauwazalny lag co moze byc niebezpieczne np w sytuacji wlaczania sie do ruchu
Kia Stinger Liftback