Szukaj

Ocena kierowcy - Lancia Delta III Hatchback

Grzegorz, 14 lat temu
Silnik 1.4 Turbo-Jet 150KM 110kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Lancia Delta III Hatchback 1.4 Turbo-Jet 150KM 110kW od 2008 - Oceń swoje auto
4,85
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Najbardziej zaskoczyły mnie 2 rzeczy: Ilośc miejsca w środku (szczególnie z tyłu) dzięki przesuwanej i pochylanej tylnej kanapie i silnik (mały demon)
5,0
Całokształt
Doskonałe auto. Na razie to moja miłość. Oryginalny wygląd i rzadkość modelu na drodze sprawia, że wybija się spośród szarzyzny. Auto przemyślane i wygodne. Wszystko tak jak ma być. Jeżdżąc deltą czuje się, że to autko klasy premium.
Wrażenia
5,0
Silnik
Rewelacyjny turbobenzynowy silnik. Ciągnie solidnie już od około 2000 obrotów wciskając konkretnie w fotel (przy 3000obrotów to juz ogień), a to wszystko przy umiarkowanym spalaniu i kulturze pracy jednostki benzynowej. Myślę, że przy takim silniku nie ma sobie co zaprzątać głowy dieslem.
5,0
Skrzynia biegów
Co tu napisać? Działa precyzyjnie i konkretnie. Gałka dźwigni to dzieło sztuki.
4,0
Układ jezdny
Tu pomarudzę ale tylko troszkę. Układ jezdny doskonały do szybkich zakretów, stabilny , daje wyczucie auta, ale... do delty pasuje mi bardziej miękkie zawieszenie, takie bujające. Takie jak to, to bardziej do alfy romeo się nadaje. Ale jest naprawde solidnie dobrze.
Komfort
4,0
Widoczność
Niestety przednie słupki A sa gigantycznie grube. Trzeba bardzo uważać na zakrętach. Do tyłu widoczność bardzo dobra. Z cofaniem nie mam żadnych problemów. A wydawałoby się, że będzie na odwrót.
5,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu i pod ręką. Nie mam zastrzeżeń.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczna klimatyzacja jest rewelacyjna. Na razie jest zima więc cieszę się z szybkiego nagrzewania wnętrza. Szyby nie parują, automat rządzi wpuszczaniem powietrza do środka. Cód-miód. Tak jak ma być!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Szkoda ze tu można dać tylko 5 punktów a nie 7. To olbrzym w środku, a kompakt na zewnątrz. Tylna kanapa rozpieszcza pasażera. Jakbym nie był kierowcą delty to chciałbym jeździć tylko z tyłu. Kierowca ma nieograniczona praktycznie możliwośc regulacji fotela. Przewygodny samochód - dlatego go kupiłem.
5,0
Wyciszenie
Tu dałbym 4/5 bo przy wyższych obrotach silnik jednak wyraźnie słychać - ale jest to dźwięk bardzo przyjemny. Przy normalnej jeździe - np. miejskiej wogóle nie słychać silnika, dlatego radio nawet jak cicho gra to przenosi pięknie niższe tony.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Daję doskonale na razie. Przy 150 konnym silniku benzynowym spalanie 9,5l w mieście to wg mnie rewelacyjny wynik. Przeglądów i napraw na razie nie miałem.
5,0
Stosunek jakość/cena
Tu doskonale. Auto drogie w oficjalnym cenniku, ale dealerzy szczególnie pod koniec roku idą na niezłe upusty cenowe i warto się wtedy zainteresować lancią deltą bo kupuje się kawał porządnego auta i kawałek motoryzacyjnej historii, a nie kolejną skodę oktavię.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie bez najmniejszych problemów. Wysoka jakość montażu i materiałów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez problemów

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 Turbo-Jet 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Lancia Delta III Hatchback 1.4 Turbo-Jet 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,00 zł
7,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Lancia Delta III Hatchback