Szukaj

Ocena kierowcy - Land Rover Range Rover II

owner, 15 lat temu
Silnik 4.6 V8 HSE 224KM 165kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 220 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Land Rover Range Rover II 4.6 V8 HSE 224KM 165kW 1994-2001 - Oceń swoje auto
4,62
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Cieżko jest się przyzwyczaić na początku do pneumatycznego zawieszenia. Samochód jest \"miękki w stawach\" i wydaje się, że buda odleci od ramy. Jak się człowiek przyzwyczai, to już nie zamieni na inne. Na offroadzie pies stoi w bagazniku:)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Silniki od 4 wzwyż znane z obsunięcia tulei i pękania bloków. Naprawa 2000PLN
Układ elektryczny : Serwomotory klimatyzacji. Stabdard w kazdym modelu.
Zawieszenie : EAS. Wymaga remontu kapitalnego co ok 10 lat.
5,0
Całokształt
Całokształt jest, że ktokolwiek na rajdzie się przejedzie moim Randżykiem, to już do swojego pudła wracać nie chce:) Kawał porządnej inżynierskiej roboty, ostatni taki na świecie całkowicie ręcznie składany. Naprawy, wymiany - marzenie mechanika, wszedzie dostęp, wszystko rozbieralne. No ideł po prostu, gdyby nie te ceny:) Eksploatację trzeba liczyć 600PLN miesięcznie bez paliwa.
Wrażenia
5,0
Silnik
Duży moment 420 Nm. Przyspieszeni i zuzycie paliwa więcej niż zadawalające. I to wrażenie po 2 litrowym peugocie kabriolecie.
5,0
Skrzynia biegów
Automat z biegami terenowymi, idiotoodporny, sam wszystko robi:) Jak ktoś lubi można guzikiem przestawić i biegi też zmieniać ręcznie.
5,0
Układ jezdny
Śnieg, błoto, woda, kamienie, góry tak samo jak na autostradzie. Komfort niesamity w porównaniu do czegokolwiek na rynku.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie tylko moje wrażenie, ale wielu tych, co wsiedli z Toyot, Mercedesów, Nissanów - czujesz, że masz kontrolę.
5,0
Ergonomia
Przemyślane detale. Jedyny zarzut: dziwne miejsce właczania tempomatu (na desce z prawej strony za światłami). Niektórym się nie podoba panel sterowania szybami na środku między fotelami.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wiadomo! Luxus!:)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Olbrzymie.
4,0
Wyciszenie
Nowy Land Cruiser jest cichszy.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Co jak co, ale ekonomiczny Randżyk to na pewno nie jest:)
5,0
Stosunek jakość/cena
Trzeba brać pod uwage ile kosztuje nowy i wtedy wychodzi, że ideał znowu!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zwyczajowe sprawy z elektryką, czujniki ABS-u trzeba poprawić czasami jak się podskoczy w powietrze:)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poza częstą wadą silnika (obsunięcie tulei) żadnych powaznych usterek. Skrzynia biegów zeppelina - pancerna. Mosty i skrzynia redukcyjna - jeszcze bardziej.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 4.6 V8 HSE 224KM 165kW [l/100km]

Średnie zużycie
15,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
14,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
19,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
13,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Land Rover Range Rover II