Szukaj

Oceny Lexus GS IV Sedan Facelifting

Podsumowanie 6 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Lexus GS IV Sedan Facelifting - Oceń swoje auto
4,67
średnia ocena z 6 ocen
8% lepiej od średniej w segmencie
100%
użytkowników kupiłoby ponownie

Oceny Lexus GS IV Sedan Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Najnowsze oceny Lexus GS IV Sedan Facelifting

4,6
~Hustle
Sedan Facelifting 200t 245KM 180kW
Lexus GS IV
Plusy auta: świetne wyciszenie, rewelacyjny system audio, bardzo dobre właściwości jezdne, wygląd, niezawodność itd. Minusy: W standardowym trybie jazdy obroty trzymane są trochę za nisko, przez co reakcja na gaz jest opóźniona, jazda w trybie sport załatwia sprawę, zawieszenie jak dla mnie mogłoby być trochę twardsze. Świetny samochód do komfortowego przemieszczania się w ciszy. Jakość skóry (mam wersję F-sport) jest po prostu rewelacyjna,...
4,5
~wtomeg
Sedan Facelifting 300h 223KM 164kW
Lexus GS IV
Będę trochę nieobiektywny. Mam to auto 2 miesiące i nadal nie potrafię przejść koło niego obojętnie. Na razie spełania moje oczekiwania a przyczepić się mogę jedynie do kilku detali. Na pewno nie wybrałbym wykończenia z lakierowanego plastiku. Wygląda świetnie ale wymaga wiele pracy, żeby utrzymać jej w czystości. Polecam wykończenie w drewnie, tym bardziej że jest w tej samej cenie. Również tworzywo fortepianowe w boczkach drzwi jest podatne...
4,8
~Krzysztof
Sedan Facelifting 200t 245KM 180kW
Lexus GS IV
Naprawdę godne polecenia auto. Duze , wygodne i sprawnie się porusza.
4,8
~Łuciu
Sedan Facelifting 450h 345KM 254kW
Lexus GS IV
Auto wybitne. Dynamiczne, luksusowe a przy tym nie zwracające na siebie tyle uwagi co niemiecka konkurencja. Świetne wykonczenie wnętrza, wysokie wyposażenie wszystko jak w szwajcarskim zegarku.
4,6
~Adam
Sedan Facelifting 200t 245KM 180kW
Lexus GS IV
Przesiadka do marki po 3 BMkach serii 3. Częściowo ze znudzenia, częściowo z pogarszającej się znacząco jakości wspomianego auta.
4,8
~tolo84
Sedan Facelifting 200t 245KM 180kW
Lexus GS IV
W trybie standard faktycznie późno reaguje na dodanie gazu, w trybie sport jest lepiej. Z dwojga złego wolę taki mankament standardowej skrzyni hydraulicznej niż skrzynie CVT, które często nie dożywają 100,000km w innych japońskich markach. (Skrzynia biegów)
Lexus GS IV Sedan Facelifting