Szukaj

Ocena kierowcy - Lexus GS IV Sedan

lee, 2 lata temu
Silnik 450h 345KM 254kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 300 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Lexus GS IV Sedan 450h 345KM 254kW od 2012 - Oceń swoje auto
4,93
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : taka moc przy tak niskim spalaniu jest w zasadzie bez konkurencji.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : żadnych
5,0
Całokształt
Genialny samochód. Lepszym nie jeździłem. Szybki, oszczędny, kompletnie bezawaryjny. W zasadzie bez konkurencji na rynku.
Wrażenia
5,0
Silnik
345 KM. Wolnossący V6 3,5 l plus silnik elektryczny. Żadnych kompresorów, turbin. Nic, co by się mogło zepsuć. Silnik elektryczny powoduje, że spod świateł nie ma nawet milisekundy zawahania- rusza, jak tylko dotkniesz pedał gazu. I pędzi aż pod 250 km/h bez zadyszki.
5,0
Skrzynia biegów
bezstopniowa CVT. Szybka i bezawaryjna. Dźwięk symuluje zmianę biegów, ale to tylko sztuczka programowa.
5,0
Układ jezdny
napęd na tył. Jeździ jak przyklejony, a układy kontroli trakcji nie pozwalają wpaść w poślizg. A nawet, gdyby Ci się udało, to łatwo go wyprowadzić, jak to tylnonapędówkę. Poprzednio miałem E Klasę z napędem 4 matic. Lexus jeździ lepiej.
5,0
Karoseria
nie mam uwag. Ładny model, odróżnia się od niemieckich konkurentów, a przy tym nienachalny.
Komfort
5,0
Widoczność
nie mam uwag- świetna kamera cofania, czujniki z przodu, czujnik martwego pola w lusterku.
4,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu- duży schowek pod podłokietnikiem, wystarczające w drzwiach. Niczego nie muszę szukać na panelu. Otwieranie zbliżeniowe, w ogóle nie wyciągam kluczyka z kieszeni. Przestarzała nawigacja i drogie uprgady, ale po co korzystać z samochodowej, skoro masz mapy googla. Może bagażnik mógłby być trochę większy, ale gdzieś te baterie trzeba było upchać. Ni i bagażnika nie sposób powiększyć, między bagażnikiem a kabiną pochowane są akumulatory silnika elektrycznego.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
działa efektywnie, cicho i sprawnie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu olbrzymia ilość miejsca, z tyłu wystarczająca. Jeśli nie masz 2 metrów, pasażer z tyłu będzie jechał bardzo wygodnie.
5,0
Wyciszenie
bardzo dobre. Nawet przy 200 km/h można normalnie rozmawiać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jeżdżę nim już 4 lata, przejechałem ponad 150 tys km i nawet najmniejsza śrubka nie zechciała się popsuć. Niemiecka konkurencja nie dorasta mu do pięt pod tym względem. Rewelacyjne spalanie przy takim silniku- komputer pokładowy pokazuje mi średnią z ponad 200.000 km 7,7 l/100 km. Na trasie potrafi zejść poniżej 5,5 l, za nic w świecie nie chce wziąć więcej niż 10 l.
5,0
Stosunek jakość/cena
nowy kosztował kiedyś jakieś 350.000 zł. Kupując używanego dostajemy świetną jakość wykończenia, pełne wyposażenie, świetny silnik z niskim spalaniem i brak jakichkolwiek awarii. Ciężko będzie mi wymienić go na coś lepszego
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
samochód kompletnie bezawaryjny. Nie zepsuł się jeszcze żaden najmniejszy nawet drobiazg
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
żadnych.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 450h 345KM 254kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Lexus GS IV Sedan