Szukaj

Informacje o Lexus GS IV Sedan

Lata produkcji: 2012 – 2015
Segment: Wyższa klasa średnia
Najnowsza, czwarta generacja Lexusa GS na rynku zadebiutowała w 2012 r.. Pierwowzorem koncepcyjnym modelu był, zaprezentowany w 2011 r., prototyp LF-Gh (Lexus Future Grand –Touring Hybrid). Model zaprojektowany został przez Katsuhiko Inatomi’ego. Nim zdecydowano o produkcji samochodu, zarządzający koncernem Toyota zgłaszali wątpliwości, czy zaproponowana stylistyka auta jest właściwa, zwłaszcza, że w tym aspekcie model prawie kompletnie odchodził od estetyki modelu poprzedniej generacji. Ostatecznie stwierdzono, że Lexus GS IV o takiej stylistyce będzie mógł rywalizować z dobrym skutkiem z najbardziej liczącymi się modelami segmentu E.
czytaj więcej
Powagosław
W tym segmencie Lexus jeszcze nigdy nie był tak blisko niemieckiej trójki. GS wydaje się być dziełem, na które japońska marka pracowała od debiutu pierwszej generacji tego modelu. Gusta klientów w tej klasie bywają trudne do przewidzenia, ale Lexus zrobił bardzo wiele, by skalę ryzyka w tym przewidywaniu ograniczyć do minimum. ~Powagosław
Luzacjusz
Koniec garbatego Lexusa. Cała Japonia świętuje. W całej Azji leje się sake i sushi leci z nieba. Cały świat dziękuje, śle gratulacje i obiecuje zapomnieć o tym, co było. ~Luzacjusz

Lexus GS IV Sedan – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Długość 4850 mm
Szerokość 1840 mm
Wysokość 1455 mm
Rozstaw osi 2855 mm
Rozstaw kół - przód 1575 mm
Rozstaw kół - tył 1590 mm
Zwis przedni 870 mm
Zwis tylny 1125 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 965 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 960 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1385 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1375 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1455 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1415 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 465 l
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Karoseria + Bezawaryjność (poważne usterki) + Całokształt

Wady

- Ergonomia - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,1
~kos77
Sedan 300h 223KM 164kW
Lexus GS IV
Auto dobrze wyciszone. Jakość materiałów bardzo przyzwoita. Prowadzenie super, wręcz rewelacja. Skrzynia to porażka. Laguna 150 koni (diesel) daje o wiele więcej przyjemności z jazdy. Na razie bezawaryjne (88 tys. km). Bajki ludzie piszą o spalaniu 5-6 litrów. Po za tym, komputer oszukuje o 0,5 litra !!!!!! w stosunku do tego co pokazuje zegar na dystrybutorze. Tempomat to żart. Kto go projektował. Bardzo dużo miejsca dla kierowcy, zarówno nad głową jak i na nogi. Muszę przyznać, że w aucie nie czuć jakiegoś super komfortu. Po przesiadce z Laguny spodziewałem się czegoś więcej. Jak już minął okres podniecenia, doszedłem do wniosku, że mimo wszystko wolałbym BMW serii 5 w kombi albo A6 w kombi. Chętnie bym zamienił. Ale na diesla.
4,9
~Pawel
Sedan 450h 345KM 254kW
Lexus GS IV
Niesamowity samochod, bardzo ekonomiczny a przy tym bardzo szybki, mnostwo miejsca w srodku, swietnie sie prowadzi, jedyny mankament to troche wolno pracujaca skrzynia biegow, samochod co chwile potrafi pozytywnie zaskoczyc, niesamowity stosunek ceny do jakosci. Podrozuje sie w ciszy i komforcie, przyklejony do drogi, potrafi zaskoczyc dynamika, nisamowite prowadzenie jak na tak ciezki samochod, polecam kazdemu!
4,6
~Bolo
Sedan 450h 345KM 254kW
Lexus GS IV
Auto perfekcyjne , połączenie sportowca i limuzyny . Posiadam wersje f-sport która jest przepaścią względem trakcji i charakteru samochodu do innych pod modeli gs’a. 4 osie skrętne , prędkość reakcji skrzyni CVT jest fenomenalna , bardzo dynamiczne i zarazem komfortowe auto , ktore w trybie sport+ jest agresywne i prowokuje żeby wciskać gaz , a w trybie normal to stateczna limuzyna , no i się nie psuje .
Średnie spalanie dla Lexus GS IV Sedan
7,0 – 11,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,8
Sedan 450h 345KM 254kW
Lexus GS IV
Decydując sie na ten samochód przetestowałem konkurencję niemiecką głównie w wersji diesel o mocach powyżej 300 km i spalanie konkurencji znacząco mnie zniechęciło, a do tego to zawsze będzie diesel i po przejechaniu 120 tyś km czar bezawaryjności pryska. To co zaoszczędziło się na stacji z nawiązką zostawi się w serwisie. Samochodem w przeciągu 5 miesiecy przejechałem 30 tyś km i jestem pozytywnie zaskoczony niskim spalaniem, nawet przy dynamicznej jeździe po niemieckoch autostradach z prędkościami powyżej 200 km/h splanie dalej zadawalające ok 12 litrów na 100 km. I jeszcze jedna frajda z użytkowania GS 450 h f sport to mina panów bez włosów w swych BMW z pakietem M jak zostają na światłach z tyłu. Wrażenie bezcenne.
8,1
Sedan 450h 345KM 254kW
Lexus GS IV
Auto jak na swoja moc i osiągi bardzo oszczędne, w mieście przy normalnej jeździe w trybie Normal pali około 8.5l/100km latem, na autostradzie przy stabilnej jeździe można zejść poniżej 7l/100km, w trybie SPORT + z ciężka nogą 15l.
11,8
Sedan 250 209KM 154kW
Lexus GS IV
Drogie serwisy, ale w końcu z czegoś dealer musi żyć bo jak na razie nic się nie psuje (odpukać). Dobrze że wymiana oleju jest przewidziana co 15 a nie 30 tys jak w przypadku longlife vw - lepiej dla silnika, gorzej dla porfela.
Lexus GS IV Sedan