Szukaj

Lista ocen Lexus IS I Sedan (65) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 42 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Ronald
Lexus IS I
Sedan 2.0 155KM 114kW
Auto prowadzi się pewnie. Czuć, że opony mają duży profil (16") i że są wąskie (205 mm). Lexusowi udało się uzyskać złoty środek. Zawieszenie jest idealnie miękkie i twarde zarazem. Samochód pewnie trzyma się drogi. Ma duże zapasy przyczepności na zakrętach. Dzięki ESP w ogóle nie czuć że auto ma napęd na tył. Za to gdy je wyłączymy zaczyna się zabawa! Mój egzemplarz nie ma blokady mechanizmu różnicowego, przez co wprowadzić go w poślizg...
1,0
~ed
Lexus IS I
Sedan 2.0 155KM 114kW
kompletnie nie pasuje do polskich drog! Jezdze na 215-tkach i w kolwinach to jest walka o zycie! Electronica kontrolujaca trtakcje TCS - to poprostu zart! Przdpotopowa regulaja momentu obrotowego przez jego ograniczenie! I ja i moja zona siedzielismy w rowie tej zimy bo tylny naped polaczony z calkowitym brakiem kontroli ukladu jezdnego powoduje wypadanie na sliskiej szosie nawet (jak w moim przypadku) przy 30 km/h
4,0
~joshua32
Lexus IS I
Sedan 2.0 155KM 114kW
dobry i twardo zestrojony ale z wiekiem robi sie czlowiek bardziej nastawiony na miekkosc a tutaj nic sie nie zmienia - w sumie ta twardosc wplywa naegatywnie na trakcje bo tyl potrafi podskoczyc na nierownosciach podczas przyspieszania i w efekcie autem szarpie - natomiast kontrola trakcji ogolnie na nic sie nie zdaje - w zimie najlepiej wogole wylaczyc (serio)
4,0
~Jankes
Lexus IS I
Sedan 2.0 155KM 114kW
Prowadzi się bardzo przyjemnie i lekko, dobrze się trzyma drogi. Minus za dolne sworznie wahacza, które jak puszczą, to może się zdarzyć tragedia. Jeśli zdecydujesz się na zakup tego auta to to jest równie ważne jak rozrząd i oleje z filtrami na początek. Najlepiej OEM. Kupisz raz i zapominasz, a z zamiennikami różnie bywa i to nawet z 555.
5,0
~Dyferen
Lexus IS I
Sedan 2.0 155KM 114kW
Rewelacyjny, posiadam TRC z możliwością wyłączenia, tryb jazdy zimą pośniegu tak by się nie ślizgały koła przy ruszniu, zmianie biegów i jeździe po śniegu, sprawdziłem rewelacyjnie się spisuje się zimą. Pozatym bardzo dobrze trzyma się drogi w zakrętach (napęd na tył). Przy nie równościach nie odczuwam dyskomfortu jazdy, dość dobrze wybiera nierówności.
4,0
~valvoline
Lexus IS I
Sedan 2.0 155KM 114kW
Trzeba pilnować dolnych sworzni, co by niespodzianek nie było :) Poza tym auto prowadzi się naprawdę dobrze i tutaj nie ma zastrzeżeń. Fajnie, bo w opcji był Torsen, a dzięki temu można elegancko polatać bokiem. Zimą w śniegu bączki wokoło latarni to bułka z masłem po minucie ćwiczeń, gdzie wcześniej nie jeździłem RWD.
5,0
~Radziorny
Lexus IS I
Sedan 2.0 155KM 114kW
Lex prowadzi się świetnie, jakby był przyklejony do drogi. Można pokonywać zakręty z dużą prędkością bez obawy o bujanie autem. Zawieszenie jest dosyć twarde, jak na polskie drogi wg mnie trochę za twarde. Jak się jeździ po dziurach to aż się serce kraje. Na autostradzie i dobrej drodze auto płynie jakby w ogóle nie dotykało jezdni.
5,0
~GrzegorzPPP
Lexus IS I
Sedan 2.0 155KM 114kW
Układ jezdny mogę w jednym słowie określić jako perfekcyjny! Doły tłumi świetnie, a sprężystość zawieszenia jest mega! Auto jest idealnie utwardzone. Komfort na najwyższym poziomie, a nie jest to amerykański krążownik. Jest po prostu przyjemnie, ni twardo ni miękko. Naprawdę ogromne gratulacje dla inżynierów Toyoty.
5,0
~GrzegorzPPP
Lexus IS I
Sedan 2.0 155KM 114kW
Układ jezdny mogę w jednym słowie określić jako perfekcyjny! Doły tłumi świetnie, a sprężystość zawieszenia jest mega! Auto jest idealnie utwardzone. Komfort na najwyższym poziomie, a nie jest to amerykański krążownik. Jest po prostu przyjemnie, ni twardo ni miękko. Naprawdę ogromne gratulacje dla inżynierów Toyoty.
Dziennik kosztów dla Lexus IS I Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
11,1
l/100km
13,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~makalele
Lexus IS I
Sedan 2.0 155KM 114kW
bardzo dobry, idealnie tłumi dziury, bardzo komfortowy ale trzyma na zakrętach, wadą jest to że każde koło trzymane jest przez co najmniej 10 tulej metalowo gumowych które się zużywają po 10 latach, a wciśnięte są w aluminiowe wahacze które da się tylko regenerować przez wymianę tulei
Lexus IS I Sedan