Pupy nie urywa. Drogi. Wewnątrz dosyć dobre materialy. Słaby silnik, auto rusza dynamicznie ale potem brakuje mocy. Na autostradzie powyżej 120 km/h gwałtowie rośnie spalanie. Komfortowa prędkość to 120 km/h. Wyprzedzanie bardzo stresujące, rozpędza się powoli. Na zakrętach mocno się przechyla, stres i niewygoda. Dobra skrynia biegów i płynne dołączanie silnika spalinowego. Auto dobre do miasta, łatwo się parkuje. W sam raz dla dwóch osób i na przeciętne zakupy. LBX to taka droższa Yaris Cross. Z wyjątkiem materiałów we wnętrzu. Czy warto kupić? Dzisiaj kupilbym inne auto ale żona...
Wrażenia
2,0
Silnik
Biedny.
5,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Mocne przechyły na zakrętach. Poczucie niepewności.
3,0
Karoseria
Na razie bez perforacji ;-) Dla ochrony założyłem folię na przód.
Komfort
4,0
Widoczność
Tylna kamera pomaga. Ale dla mnie bardziej użyteczne są czujniki parkowania.
4,0
Ergonomia
Warto kupić wersję z head-up. Nawigacja działa poprawnie. Odbiór stacji radiowych jest bardzo dobry. Android auto nie sprawdzalem. działa tylko przez kabelek!
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mam wrażenie, że nawiew pozostaje lekko otwarty (niedomknięty?) nawet przy ustawieniu na zero. Poza tym klima działa bardzo dobrze.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ciasno z tyłu.
4,0
Wyciszenie
Poprawne. Ale w najdroższej wersji dostępne są szyby akustyczne (chyba są podwójne) więc pewnie może być lepiej (za dodatkowe 25% ceny)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niewielkie spalanie. Pierwszy przegląd w ASO drogi - ok. 2000 zł. A zakres prac bardzo podstawowy.
2,0
Stosunek jakość/cena
Przepłacony.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie mam doświadczeń.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie mam doświadczeń.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 Hybrid 136KM 100kW
[l/100km]