Szukaj

Ocena kierowcy - Lexus LS III 430 UCF30

Owczar, 9 lat temu
Silnik 4.3 283KM 208kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 155 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Lexus LS III 430 UCF30 4.3 283KM 208kW 2000-2003 - Oceń swoje auto
4,77
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Niesłyszalny, dynamiczny...
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Korozja drzwi pod panelami oraz tylnej klapy
5,0
Całokształt
Jakość wykonania na najwyższym poziomie, mnóstwo miejsca dla pasażerów, doskonała jednostka v8.
Wrażenia
5,0
Silnik
Kupiłem to auto głównie przez wzgląd na silnik. Wysoka kultura pracy, elastyczny od najniższych obrotów. W kabinie praktycznie niesłyszalny.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów pracuje bez zarzutu. Zmienia biegi płynnie i niezauważalnie. Jedyny minus to lekkie zawahania przy wolnym rozpędzaniu. Skrzynia czasem nie może się zdecydować który bieg wybrać.
5,0
Układ jezdny
Bez drgań i hałasu. Jak dla mnie idealnie.
Komfort
5,0
Widoczność
Mimo sporych wymiarów auto parkuje się bardzo łatwo. Doskonała widoczność w każdym kierunku.
5,0
Ergonomia
Auto mimo bardzo bogatego wyposażenia oferuje proste i intuicyjne sterowanie. Nie ma konieczności wchodzenia w 5 poziomów menu żeby zmienić nawiew czy włączyć grzanie fotela.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto w wersji President z grzanymi wszystkimi fotelami plus wentylacja przednich. Swing powietrza, kilka czujników by temp w każdym punkcie była identyczna - co więcej, system działa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ogromna ilość miejsca dla każdego pasażera, nawet po rozłożeniu tylnych foteli i odsunięcia przedniego fotela dla wysokiego kierowcy.
5,0
Wyciszenie
Auto najcichsze na rynku w chwili debiutu. Do dzisiaj poziom hałasu w kabinie dorównuje współczesnym limuzynom. O pracy silnika informuje nas obrotomierz.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto nie jest tanie w utrzymaniu, ale ciężko by było. Mimo wszystko na tle konkurencji, czyli BMW i Mercedesa jest taniej. Części w ASO nie zabijają, a może zamówić OEM bezpośrednio na zagranicznych portalach w niższych cenach. Dodatkowo można za 15 euro ściągnąć ze strony toyoty całą dokumentację. Najbardziej zaboli awaria pneumatycznego zawieszenia. Nowy amortyzator to koszt 5k pln.
5,0
Stosunek jakość/cena
Mimo upływu lat auto trzyma cenę, ale na pewno warte jest swojej ceny.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mechanicznie póki co wszystko ok. Jedyne zastrzeżenia do korozji pod panelami drzwi i tylnej klapy. Typowa wada fabryczna tego modelu. Średniej skuteczności hamulce i grzejące się tarcze często się krzywią.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 4.3 283KM 208kW [l/100km]

Średnie zużycie
14,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
14,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
18,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Lexus LS III 430 UCF30