Szukaj

Lista ocen Mazda 323 V F (160) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 175 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~gazior
Mazda 323 V
F 1.5 i 16V 88KM 65kW
Doskonale się prowadzi, stabilizatory świetnie się spisują, w zakręty wchodzi idealnie bez zarzucania nawet na podskokach, byłem na sprawdzeniu geometrii i zbieżności w stacji kontroli i wykazało mi tylko, że do wymiany sa gumy na drążkach reakcyjnych z tyłu bo są spękane od starości (od 1997)ale spełniają jeszcze swoje zadanie doskonale
5,0
~pizmak691
Mazda 323 V
F 1.5 i 16V 88KM 65kW
Podam przyklad: ten sam zakret, moja mazda i opel (nowszy od mazdy i to sporo), najpierw pokonalem ten zakret oplem z predkoscia 100km/h- myslalem ze wylece z drogi, KOSZMAR, zycie mi przelecialo przed oczami. Mazda, ten sam zakret najpierw 100km/h- nic sie nie dzieje, pozniej 120km/h- fajne przeciazenie, w efekcie 140km/h
5,0
~metha1@o2.pl
Mazda 323 V
F 2.0 i V6 24V 144KM 106kW
Zawieszenie w 323f 2.0 V6/ GT jest doskonale dobrane. Nie jest za sztywno ani za miękko. Na zakrętach trzyma się drogi bez zbędnego bujania. Hamulce z przodu i z tyłu są tarczowe, więc wiadomo, ze musi hamować. Dodatkowo rozpórka kielichów i rozpórka pod silnikiem trzyma autko sztywno na drodze.
4,0
~PIOTR 25
Mazda 323 V
F 1.5 i 16V 88KM 65kW
Zakręt czy prosta nie ma dla tego samochodu znaczenia. Wkurza mnie że nie moge wchodzić ślizgiem w zakręciki bo ona mknie jak po szynach. Ale odkryłem wadę (hurrra!!!!) tego układu - przy jeździe ponad 100 km/h nie zmieniajcie pasa przy widocznych koleinach na jezdni- wciaga z powrotem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
5,0
~Łukasz
Mazda 323 V
F 1.5 i 16V 88KM 65kW
Tu jest naprawdę rewelacyjnie. Auto bardzo pewnie się prowadzi. Kierownica bardzo precyzyjna, ale mogłaby być trochę mniejsza. Zawieszenie - idealny kompromis między komfortem a pewnym, niebujającym się zawieszeniem. Jest dość twarde, ale dobrze wybiera nierównośći.
4,0
~sylweczek
Mazda 323 V
F 1.5 i 16V 88KM 65kW
Jeżeli chodzi o trzymanie się drogi to rewelka, jeżeli zaś chodzi o jazdę po naszych dziurawych drogach to w/g mnie tragedia-auto jest sztywne więc plastiki skrzypią zarówno w środku jak i w bagażniku. Musiałem wymienić 4 łączniki i 2 amorki-ale to wina naszych dróg!!!
5,0
~ZielonyDzony
Mazda 323 V
F 1.5 i 16V 88KM 65kW
Powyżej 110 km/h czuć jak przykleja się do drogi to jest niesamowite ! Zakręty przy każdej prędkości bez problemu ;D. I jeszcze co niedawno zauważyłem, wszyscy w zimie się zakopują w śniegu a ja nie, a mam stare wytarte zimówki ;p dziwne ;p
5,0
~Mr.PETER
Mazda 323 V
F 1.5 i 16V 88KM 65kW
Bez zarzutu. Przy dobrym doborze ogumienia np. 195/50/15 autko jezdzi jak po szynach i swietnie trzyma sie z w zakrętach nawet przy duzo wiekszych prędkościach ! Kierownica pewnie leży w dłoniach i nawet przy prędkościach maksymalnych nie przenosi wibracji .
4,0
~Michał
Mazda 323 V
F 1.8 i 16V 114KM 84kW
Szeroki rozstaw osi daje dobrą przyczepność a przy tym w miarę komfortowy. Po drobnych modyfikacjach już jest dobrze przyklejony do drogi. Hamulce niestety już nie powalają. Do normalnej jazdy ok, do szybszej potrzebny refleks.
5,0
~iro
Mazda 323 V
F 1.5 i 16V 88KM 65kW
Kolejny atut samochodu. Komfort jest średni, ale hemoroidów się nie obawiaj. Zawsze wiesz, co się dzieje z przednimi kołami. Rewelacyjna informacja zwrotna i precyzja. Jeśli masz dobre opony samochód po prostu wgryza się z zakręty.
Mazda 323 V F