AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Mazda
323
VI
F
1.8 16V 114 KM 84 kW
Opinie
Opinie
Lista ocen
Mazda 323 VI F 1.8 16V 114KM 84kW 1998-2001
(22) - Silnik
Na liście zabraknie
6
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
5,0
~djdejvidczenko
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
Silnik bezproblemowy w eksploatacji jedyne co w nim robiłem to wymiana oleju. Do 2.5 tys. Rpm w kabinie cichutko, powyżej 3 tys rpm słychać rasowe brzmienie, jednak powyżej 5 tys już zaczyna sie robić nieprzyjemnie głośno. Ogólnie uwielbia wysokie obroty, powyżej 4 tys. Zbiera sie jak marzenie
Dodane
8 lat temu
5,0
~djdejvidczenko
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
1.8l 114 koni zupełnie wystarcza na ten samochód i jego masę. Żeby odczuwać "wgniatanie" w fotel, trzeba go kręcić co najmniej do 5 tys RPM. Na szczęście, Japońskie samochody to lubią. Silnik daję radę, ostatnio przy dość sporym wzniesieniu, 5 bieg, 60 kmh, auto jedzie :)
Dodane
9 lat temu
5,0
~jajco
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
Na gazie prawie bez różnicy w porównaniu z benzyną. Przy ok. 235 tys auto straciło trochę mocy, pojawiły się wahania obrotów i generalnie czkawka. Fachowiec od razu poznał, że należy wyregulowac zawory, bo są już podparte. Po tym zabiegu - druga młodość :)
Dodane
11 lat temu
5,0
~mlodyldz
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
Silnik świetnie reaguje na nawet najmniejszy nacisk na pedał gazu, bardzo dynamiczny, powyżej 3000 obrotów 2 tchnienie i piękny dźwięk:)na 4 biegu można jechać i 30 i 130 jak to lubi, dźwięk silnika sprawia wrażenie, że auto ma za dużo mocy:)
Dodane
14 lat temu
5,0
~michal_lesicki@op.pl
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
Sietny, dynamiczny motor, optymalny do tego nadwozia. Co ważne elastyczny i bardzo temperamentny. Uwielbiam patrzec w lusterko jak to niemieckie tałajstwo (Golf, Astra) zostaje w tyle...
Dodane
13 lat temu
5,0
~Ali Łódź
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
Silnik 1.8 jest optymalnym wyborem do auta o takich gabarytach. Doskonała elastyczność jest zauważalna na każdym biegu. Najlepiej silnik zachowuje się jednak na wysokich obrotach, co powoduje wzrost spalania.
Dodane
16 lat temu
5,0
~rock
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
Silnik pracuje przyjemnie szczegolnie na wyrzszych obrotach :) Przy rozruchu lubia troszke o sobie dac zawory czyli ich stukot. Silnik idealnie wkomponowany do takich gabarytów przy czym daje duzo wrażeń.
Dodane
18 lat temu
5,0
~PAWEŁ
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
NA TAKI PRZEBIEG PO PROSTU IDEAŁ. GAZ NA WTRYSKU ZAŁOŻONY OD NOWOŚCI W SALONIE MAZDY NIE SPOWODOWAŁ ŻADNYCH USZKODZEŃ W SILNIKU. A JAKA OSZCZĘDNOŚĆ I TA SAMA MOC. TROCHĘ TYLKO POTRZEBUJE OLEJU NA DOLEWKI.
Dodane
18 lat temu
4,0
~KAROL W.
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
NALEŻY UWAŻAĆ NA POLSKIE PALIWO, MOŻE WARIOWAĆ Z OBROTAMI NA BIEGU JAŁOWYM, AŻ DO ZGAŚNIĘCIA PO WYCZYSZCZENIU UKŁADU PALIWOWEGO KONIEC PROBLEMU; PPZY ROZRUCHU LEKKIE STUKANNIE ZWAORÓW PO 10 SEKUNDACH CISZA
Dodane
20 lat temu
4,0
~Ralphi
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
niezawodna jednostka, bardzo elastyczna jak na 16V, zużycie paliwa na normalnym dla tej pojemności poziomie, radzę częstą kontrolę poziomu oleju bo potrafi troszkę wypić
Dodane
14 lat temu
Poprzednia
1
2
3
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Mazda
Zobacz 49 aut
od ręki
Mazda 323 VI F 1.8 16V 114KM 84kW 1998-2001
4,2 (28 ocen)
Wybierz inny silnik
1.3 16V 73 KM
1.5 16V 88 KM
1.6 16V 95 KM
1.6 16V 98 KM
1.8 16V 114 KM
2.0 16V Sport 131 KM
2.0 D 71 KM
2.0 DiTD 101 KM
2.0 TD 90 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Mazda 323 w pigułce
Mazda 323
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Mazda 323
Dane techniczne
Mazda 323 VI F 1.8 16V 114KM 84kW 1998-2001
Raporty zużycia paliwa
Mazda 323 VI F 1.8 16V 114KM 84kW 1998-2001
Opinie
Mazda 323 VI F 1.8 16V 114KM 84kW 1998-2001
Usterki
Mazda 323 VI F 1.8 16V 114KM 84kW 1998-2001
Publikacje
Mazda 323
Newsy
Mazda 323
Galerie
Mazda 323
Nasze pomiary
Mazda 323
Filmy
Mazda 323
Ogłoszenia
Mazda 323
Ceny aut używanych
Mazda 323
Dziennik kosztów
Mazda 323 VI F 1.8 16V 114KM 84kW 1998-2001
Opinie o instalacjach LPG
Mazda 323 VI F 1.8 16V 114KM 84kW 1998-2001
Testy zderzeniowe
Mazda
Aktualnie przeglądasz
Mazda 323 VI F
Dane techniczne
354 raporty
zużycia paliwa
1 ogłoszenie
używanych
9 zgłoszonych
usterek
3 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy