Szukaj

Lista ocen Mazda 323 VI F 1.8 16V 114KM 84kW 1998-2001 (22) - Silnik

Na liście zabraknie 6 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~djdejvidczenko
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
Silnik bezproblemowy w eksploatacji jedyne co w nim robiłem to wymiana oleju. Do 2.5 tys. Rpm w kabinie cichutko, powyżej 3 tys rpm słychać rasowe brzmienie, jednak powyżej 5 tys już zaczyna sie robić nieprzyjemnie głośno. Ogólnie uwielbia wysokie obroty, powyżej 4 tys. Zbiera sie jak marzenie
Dodane 8 lat temu
5,0
~djdejvidczenko
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
1.8l 114 koni zupełnie wystarcza na ten samochód i jego masę. Żeby odczuwać "wgniatanie" w fotel, trzeba go kręcić co najmniej do 5 tys RPM. Na szczęście, Japońskie samochody to lubią. Silnik daję radę, ostatnio przy dość sporym wzniesieniu, 5 bieg, 60 kmh, auto jedzie :)
Dodane 9 lat temu
5,0
~jajco
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
Na gazie prawie bez różnicy w porównaniu z benzyną. Przy ok. 235 tys auto straciło trochę mocy, pojawiły się wahania obrotów i generalnie czkawka. Fachowiec od razu poznał, że należy wyregulowac zawory, bo są już podparte. Po tym zabiegu - druga młodość :)
Dodane 11 lat temu
5,0
~mlodyldz
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
Silnik świetnie reaguje na nawet najmniejszy nacisk na pedał gazu, bardzo dynamiczny, powyżej 3000 obrotów 2 tchnienie i piękny dźwięk:)na 4 biegu można jechać i 30 i 130 jak to lubi, dźwięk silnika sprawia wrażenie, że auto ma za dużo mocy:)
Dodane 14 lat temu
5,0
~michal_lesicki@op.pl
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
Sietny, dynamiczny motor, optymalny do tego nadwozia. Co ważne elastyczny i bardzo temperamentny. Uwielbiam patrzec w lusterko jak to niemieckie tałajstwo (Golf, Astra) zostaje w tyle...
Dodane 13 lat temu
5,0
~Ali Łódź
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
Silnik 1.8 jest optymalnym wyborem do auta o takich gabarytach. Doskonała elastyczność jest zauważalna na każdym biegu. Najlepiej silnik zachowuje się jednak na wysokich obrotach, co powoduje wzrost spalania.
Dodane 16 lat temu
5,0
~rock
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
Silnik pracuje przyjemnie szczegolnie na wyrzszych obrotach :) Przy rozruchu lubia troszke o sobie dac zawory czyli ich stukot. Silnik idealnie wkomponowany do takich gabarytów przy czym daje duzo wrażeń.
Dodane 18 lat temu
5,0
~PAWEŁ
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
NA TAKI PRZEBIEG PO PROSTU IDEAŁ. GAZ NA WTRYSKU ZAŁOŻONY OD NOWOŚCI W SALONIE MAZDY NIE SPOWODOWAŁ ŻADNYCH USZKODZEŃ W SILNIKU. A JAKA OSZCZĘDNOŚĆ I TA SAMA MOC. TROCHĘ TYLKO POTRZEBUJE OLEJU NA DOLEWKI.
Dodane 18 lat temu
4,0
~KAROL W.
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
NALEŻY UWAŻAĆ NA POLSKIE PALIWO, MOŻE WARIOWAĆ Z OBROTAMI NA BIEGU JAŁOWYM, AŻ DO ZGAŚNIĘCIA PO WYCZYSZCZENIU UKŁADU PALIWOWEGO KONIEC PROBLEMU; PPZY ROZRUCHU LEKKIE STUKANNIE ZWAORÓW PO 10 SEKUNDACH CISZA
Dodane 20 lat temu
4,0
~Ralphi
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
niezawodna jednostka, bardzo elastyczna jak na 16V, zużycie paliwa na normalnym dla tej pojemności poziomie, radzę częstą kontrolę poziomu oleju bo potrafi troszkę wypić
Dodane 14 lat temu
Mazda 323 VI F

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów