AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Mazda
6
II
Hatchback
Opinie
Opinie
Lista ocen
Mazda 6 II Hatchback
(63) - Silnik
Na liście zabraknie
27
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
4,0
~Marcin Sz.
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Diesel 2.0 nadaje się na chipowanie. Ze 140 KM robi się ponad 170 i 400 Nm momentu obrotowego. To już w zupełności wystarcza do jazdy autostradowej. Bez problemu można osiągnąć 200 km/h na niemieckiej autostradzie. Da się wyprzedzać nawet na 6. biegu. Co do silnika, to jest on na pasku rozrządu (co jest w sumie lepszym rozwiązaniem niż łańcuch). Trzeba pamiętać , żeby od czasu do czasu zdjąć miskę olejową i sprawdzić stan smoka olejowego....
Dodane
6 lat temu
5,0
~Slavoo
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
147KM wystarcza do całkiem sprawnego poruszania się. Jak każdy japoński benzyniak lubi wysokie obroty, wyraźnie ożywa dopiero powyżej 3,5-4 tys. W mieście jest dosyć paliwożerny, ale wynika to raczej z pracy automatu, niż z samej charakterystyki silnika. Za to poza miastem ostatni bieg ma takie przełożenie, że spalanie jest naprawdę w rozsądnych granicach. Silnik bardzo ładnie brzmi, aż miło posłuchać. Rozrząd napędzany łańcuchem, więc...
Dodane
11 lat temu
4,0
~MACIEK
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Największa zaleta silnika to cisza... jak na diesla. Inaczej niż w TDI, bliżej mu do diesla BMW. To mój pierwszy diesel... po przesiadce z Subaru na turbinie... więc dynamika nie powala :). Natomiast jestem pozytywnie zaskoczony. Silniczek radzi sobie, szczególnie w trasie. Ciągnie raczej dopiero od 2000 obr. ale płynnie rozwija moc, a turbodziura jest prawie niewyczuwalna. Z pewnością moduł / chip poprawiłby przebieg momentu, ale póki co......
Dodane
15 lat temu
3,0
~Patryk
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Nie ma co oszukiwac. Dwulitrowy diesel srednio sobie radzi. Czuc turbodziure, a podczas dynamicznej jazdy nie mozemy zejsc ponizej 2000 obrotow/min. Samochod na szostym biegu nie chce przyspieszac. Ponad to motor ten nie jest zalecany do jazdy po zatloczonym miescie ze wzgledu na uciazliwy filtr czasteczek stalych. Z drugiej strony kusi cena. Modele z tym silnikiem sa zdecydowanie tansze na rynku wtornym. Kultura pracy stoi na akceptowalnym...
Dodane
12 lat temu
4,0
~mat
Mazda 6 II
Hatchback 1.8 MZR 120KM 88kW
jestem zwolennikiem silników bezynowych, wybór 1,8 absolutnie świadomy,cichy ,oszczędny,sprawdzony ocena dobra ,a nie doskonała za moc- zapewne byłoby przyjemniej mieć 147 koni pod maską,ale mnie 1,8 absolutnie wystarcza- w razie potrzeby spokojnie można go wkręcić na obroty. Przejechałem kilka tys km z pełnym obciązeniem po autostradach Europy-bez jakichkolwiek kłopotów.Z resztą w Europie zbyt szybko już się nie jeździ,w Polsce tym bardziej.
Dodane
16 lat temu
4,0
~Mirek
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Silnik jak na diesla bardzo cichy, słyszalny we wnętrzu auta dopiero ok. 150 km/h. Niestety na biegu jałowym zdarza się, że faluje (co moim zdaniem nie powinno mieć miejsca w silniku diesla) - w Fordzie tego nie było. Bardzo mała dynamika na 5 i 6 biegu poniżej 2000 obrotów, potem też nie lepiej. Szybkie wyprzedzanie tylko na biegach 3 i 4. Poprzednia wersja Mazdy 6 ma lepszy silnik diesla pod względem osiągów.
Dodane
17 lat temu
4,0
~michal
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
fajny silnik cichy przy normalnej jezdzie nieslyszalny na wolnych obrotach.przy ostrej jezdzie slychac piekny dzwiek auta sportowego.silnik naprawde duzo potrafi ale po przekroczeniu 4tys obr.wtedy troche wiecej pali ale jak kogos niestac to niech se kupi diesla.mialem i dziekuje za ta oszczednosc.turbina wtryskiwacze7tys zl.tu tego niemam niech troche wiecej spali ale jest bezawaryjnie
Dodane
14 lat temu
4,0
~SSL
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Silnik bardzo żwawy. Dotąd nie wymieniałem nic z osprzętu (sprzęgło, dpf, wtryski itd). Wszystko działa. Nie wiem jak jest z legendarnymi podkładkami pod wtryski, czy producent je w trakcie produkcji poprawiał (rocznik 2009)? W każdym razie u mnie nie ma żadnych niepokojących objawów. Silnik słyszalny na postoju. Jednak odgłosy nie są jakoś uciążliwe.
Dodane
8 lat temu
5,0
~strzelec
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Silnik pracuje idealnie, w kokpicie przyy obroach powyzej 2,5 slychac przyjemne warczenie... Auto chce powiedziec \"docisnij mocniej pedal, chce jechac do 5 tys obrotoe!\" Przyspieszanie jest takie, ze naciskajac pedal gazu momentalnie odczuwamy przyplyw mocy, do tego mazda trzyma moc i przyspieszenie w calym zakresie obrotow ( dobra turbina )
Dodane
17 lat temu
5,0
~Tomaszek
Mazda 6 II
Hatchback 2.2 MZR-CD 163KM 120kW
majstersztyk, pali 6,5 litra a jest bardzo mocny i szybki, mialem juz wiele diesli i TEN silnik jest najlepszy jaki mialem, ma fajny pomruk i ciąg lepszy niz TDI cy HDI-tdci. Zaloze sie rowniez, ze najlepsza bezawaryjnosc i bezobslugowosc (bo mialem juz Mazdy, a tu nie ma wymiany rozdzadu bo jest lancuch, itp itd)
Dodane
13 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Mazda 6
Zobacz 11 aut
od ręki
Mazda 6 II Hatchback
4,5 (90 ocen)
Sprawdź oferty Mazda 6
Wybierz silnik
1.8 MZR 120 KM
2.0 MZR 147 KM
2.0 MZR-CD 140 KM
2.2 MZR-CD 125 KM
2.2 MZR-CD 163 KM
2.2 MZR-CD 185 KM
2.5 MZR 170 KM
3.7 MZI V6 273 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Mazda 6 w pigułce
Mazda 6
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Mazda 6
Dane techniczne
Mazda 6 II Hatchback
Raporty zużycia paliwa
Mazda 6 II Hatchback
Opinie
Mazda 6 II Hatchback
Usterki
Mazda 6 II Hatchback
Publikacje
Mazda 6
Newsy
Mazda 6
Galerie
Mazda 6
Nasze pomiary
Mazda 6
Filmy
Mazda 6
Ogłoszenia
Mazda 6
Ceny aut używanych
Mazda 6
Dziennik kosztów
Mazda 6 II Hatchback
Opinie o instalacjach LPG
Mazda 6 II Hatchback
Testy zderzeniowe
Mazda
Aktualnie przeglądasz
Mazda 6 II Hatchback
Dane techniczne
121 raportów
zużycia paliwa
158 ogłoszeń
używanych
14 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Mazda 6
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy