Szukaj

Lista ocen Mazda 6 II Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW 2007-2010 (17) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 11 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~strzelec
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Jstem w trakcie testowania ulkadu jezdnego na sliskiej nawierzchni ( zima ), do tej pory udalo mi sie przy kilkudziesieciu probach na pustej, osniezonej drodze wprowadzic mazde w poslizg tylko kilka razy. To auto trzyma sie jak przyklejone, nawet na sniegu w ostrych zakretach ! Wciskajac gaz go dechy na sniegu prowadzi sie prosto jak strzala - doskonala trakckja ( kontrola trakcji ) Mam kola 17\", dodatkowo powoduje to lepszea przyczepnosc,...
5,0
~Patryk
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
W gruncie rzeczy jest to najwieksza zaleta tego auta, jednak wymaga czasu aby sie do niego przyzwyczaic. Ale po koleji. Uklad jezdny jest bardzo czuly. Na kretych, szybkich odcinkach doslownie sam skreca i daje duzo frajdy. Z drugiej strony na koleinach trzeba mocno trzymac kierownice, bo gubi tor jazdy. Do tego twarde, chodz bez przesady, zawieszenie oraz mala kierownica powoduje, ze samochod prowadzi sie bardzo dobrze. Mazda sie przylozyla i...
3,0
~Marcin Sz.
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Tutaj niby jest OK, ale jak dla mnie nieco zbyt duże "czucie drogi". Przy wyższych prędkościach samochód jest niespokojny na drodze. Wykazuje wyraźną tendencję do zbaczania zgodnie z nachyleniem drogi. Nie polecam puszczania kierownicy w trakcie jazdy. W zasadzie to jeżdżąc Mazdą wyrabiasz sobie odruch ciągłego trzymania rąk na kierownicy. Po jakimś czasie jest to już zupełnie naturalne.
5,0
~SSL
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Układ jezdny to naprawdę silny punkt mazdy 6. Po przesiadce z hondy civic ufo, byłem mile zwinnością mazdy. Ten samochód lubi skręcać (w przeciwieństwie do ufo). Zawieszenie jest przy tym bardzo komfortowe. Wcześniej miałem saba 5 i nissana primierę - oba auta były komfortowe - ale nie były tak zwinne jak mazda.
5,0
~benio
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Wspaniale trzyma sie drogi. Wszystko bardzo precyzyjnie zestrojone. Auto nawet przy duzych predkosciach (200km/h - na autostradzie w Niemczech wiec bez lamania prawa) zachowuje sie pewnie i stabilnie. Wszelkie nierownosci, koleiny, itp, itd przejezdza pewnie i bez przenoszenia za duzej ilosci drgan do srodka auta.
5,0
~MACIEK
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Dałem 5 bo auto świetnie się trzyma, jak na diesla z przednim napędem. Subaru z boxerem to to nie jest, ale daje radę! Przyczepiłbym się tylko do zbyt krótkiego skoku zawieszenia. Na równym jest jak w klasie wyższej. Na polskich drogach jednak potrafi dobijać. Ciekawe jak z trwałością?
5,0
~Andrzej
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Zawieszenie twarde ale dzięki temu auto dobrze prowadzi się na zakrętach. Jest bardzo trwałe. Przez 3 lata nie wymieniałem żadnych łączników, gum itp. Hamulce są zdecydowanie zbyt słabe (dla jeżdżących powyżej 130 km/h). Rozwiązaniem jest podmiana z modelu MPS.
5,0
~Artur
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
precyzyjny, a w dodatku niezwykle doskonały. z Avensis musiałem 2 razy do roku coś wymieniać, z powodu drogi (jej braju właściwie) do domu. Tu nic. A w dodatku ma solidne blachy chroniące silnik od spodu, co jest dla mnie plusem niezwykłym.
4,0
~Monada
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Auto prowadzi się bardzo przyjemnie. Natomiast Mazda 6 II generacji ma dość duży prześwit co trzeba zaliczyć na plus ale przez to ma tendencję do wynoszenia na zakrętach - odczuwalne przy większych prędkościach.
Dziennik kosztów dla Mazda 6 II Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
7,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Mirek
Mazda 6 II
Hatchback 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Bałem się, że będzie gorzej jak w Mondeo ale spotkała mnie miła niespodzianka - smochód jedzie jak po szynach. Moja wersja ma 18 calowe koła ale o dziwo jest duży komfort (jak na taki rozmiar kola)
Mazda 6 II Hatchback