Szukaj

Oceny Mazda 6 II Kombi 2.0 MZR-CD 140KM 103kW 2008-2010

Podsumowanie 56 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Mazda 6 II Kombi 2.0 MZR-CD 140KM 103kW 2008-2010 - Oceń swoje auto
4,29
średnia ocena z 56 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
84%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Mazda 6 II Kombi 2.0 MZR-CD 140KM 103kW 2008-2010

4,0
~Pablo
Mazda 6 II
Kombi 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Samochód posiadam od roku, w tym czasie przejechałem 11 tys km. Minusem jest twarde zawieszenie (zdecydowanie większy komfort na felgach zimowych 16" niż letnich 17") i miękki lakier (odpryski). Plusem bezawaryjność - auto serwisowane, pierwszy właściciel wymienił koło dwumasowe (prawdopodobnie ze względu na jazdę ze zbyt niskimi obrotami) i raz wypalał DPF w trybie serwisowym, poza tym żadnych innych awarii. Fakt, że duża część...
4,2
~looki
Mazda 6 II
Kombi 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Ogólnie żadnych problemów nigdy z autem. Samochód wygodny o niebanalnej lini nadwozia. Ma wszystko czego potrzebuje kierowca bez zapedów rajdowych. Miałem Mazdę w opcji exclusive i naprawde jestem zadowolony z tego co oferowała. Małe mankamenty to minimalnie zauwazalna słaba jakość wykonania i spasowania materiałów...a przede wszystkim kiepska karoseria. Pojeździłem 3,5 roku. W tym czasie absolutnie nic się nie wydarzyło na niekorzyść....
4,7
~JAREK P.
Mazda 6 II
Kombi 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Bardzo dobre auto, jest to "Japończyk z Japonii", doskonałe, ergonomiczne wnętrze, chyba najlepsze zawieszenie w klasie D, silnik dobry, ale przy takim zawieszeniu mógłby być bardziej dynamiczny ( optymalnie 185 km - 2.2 litra ). Świetne audio ze zmieniarką na 6 CD, z odczytem mp3, ze sterowaniem w kierownicy, nawigacja, system monitorowania tyłu pojazdu, Dobry zestaw gło­śnomówiący bluetooth. Może troche...
2,0
~Jurek Lublin
Mazda 6 II
Kombi 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Samochód można eksploatować Max do przebiegu 200 tyś. Po tem zaczynają się same problemy. Chyba jest to jedyny model gdzie wystarczy wejść na zagraniczne ogłoszenia co 2 ma silnik popsuty. Przy zakupie proszę zwróć czy ma orginalny silnik czy już zmieniony.
2,0
~Jurek Lublin
Mazda 6 II
Kombi 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Samochód można eksploatować Max do przebiegu 200 tyś. Po tem zaczynają się same problemy. Chyba jest to jedyny model gdzie wystarczy wejść na zagraniczne ogłoszenia co 2 ma silnik popsuty. Przy zakupie proszę zwróć czy ma orginalny silnik czy już zmieniony.
5,0
~Michał
Mazda 6 II
Kombi 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Całokształt na plus dla mnie jest to auto idealne.2.0d to bardzo dobry silnik podstawa to podkladki pod wtryskami co 120tys km I tylko oryginalne np z Mazparts ,koszt 50zł.Dwumasa ze sprzęgłem jeszcze oryginał,turbina i wtryski również.A przebieg na dzień dzisiejszy to jakieś 608tys km.Auto jezdzi głównie trasy po Europie.Dpf jedynie usunięty.Olej 5w30 a5 b5 co 10tys km I to tyle.Polecam i Pozdrawiam
Dziennik kosztów dla Mazda 6 II Kombi 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
7,5
l/100km
Zobacz dzienniki
4,7
~Szymon Gumiś
Mazda 6 II
Kombi 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
super 3 lata bezawaryjnej jazdy dpf SUPER 40'000km po mieście do pracy mam 5 km tylko leje oryginalny olej mazdy stan na dzisiaj zanieczyszczenia DPF 0,0% mamy w firmie jeszcze 2.2 i tak samo nic .
4,1
~gOOmi
Mazda 6 II
Kombi 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Ogólnie auto in plus. Stylistyka na pewno jest dużym atutem, wygląda dynamicznie mimo tego, że to kombi. Auto mam od nowości, kupione w polskim salonie. Jedyne co, to wypalany był dwukrotnie DPF. Oprócz tego zero problemów.
4,4
~rabin
Mazda 6 II
Kombi 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Kupiłem auto z przebiegiem 163000km, import z Holandii, poleasingu, 1 właściciel (nie wiem ilu użytkowników :) ). Po niespełna 2,5 roku użytkowania mogę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolony z tego samochodu, bardzo go chwalę. Przejechałem nim ok 45 tyś km bez żadnych problemów, robiłem trasy wakacyjne po 3-4 tyś km i muszę mazdę za całokształt naprawdę pochwalić.
3,5
~Antek
Mazda 6 II
Kombi 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
Ogólnie autko ładne może podobać się design, nadaje się na długie trasy, problem z dpf-em przy jeździe po mieście z uwagi na niedopalanie paliwa co powoduje \"cofkę\" i zmieszanie oleju silnika z paliwem TTTM. Nadaje się na wypady poza miasto lub wakacje tylko mało komfortowe zawieszenie jest bardzo twarde, zostało poprawione w wersji po lifcie w 2010r.
Mazda 6 II Kombi