Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 6 III Kombi Facelifting

marcin, 8 lat temu
Silnik 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda 6 III Kombi Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW 2015-2016 - Oceń swoje auto
4,77
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : hamulce dzialaja super, wnetrze samochodu rewelka.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : i-eloop
Inne : i-stop
5,0
Całokształt
Caloksztalt oceniam bardzo dobrze. Na uznanie zasluguje uczucie, ze siedzi sie w marce premium. Wyglad niesamowity - obledny kolor i prezencja.
Wrażenia
5,0
Silnik
Narazie silnika zgodnie z instrukcja nie probowalem na maxa ale 2.5L to najbardziej odpowiedni silnik dla tego samochodu.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia dziala idealnie, nawet nie czuc przelozen - efekt jazdy super szybkim melexem, czyli przyspieszenie liniowe.
5,0
Układ jezdny
Uklad jezdny jest ok. Nie gnie na boki przy zakretach. Drobne nierownosci sa tlumione przez uklad
Komfort
5,0
Widoczność
Mega wygodne fotele elektryczne z opcja pamieci polozenia dla dwoch osob. Dla niskich Pan wystarczajaca regulacja na siedzenie na tzw. SUV ;)
5,0
Ergonomia
Bardzo wygodne siedzenia, kierownica i sama sylwetka samochodu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
inteligentna Klima - automat sam wie kiedy efektywnie uzyc obiegu zamknietego a kiedy moze otworzyc zewnetrzny obieg. Dwustrefowka wiec ok. Mega plus za wentylacje na tylnie siedzenia.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wyjatkowo duzo miejsca dla pasazerow z tylu. Ja przy moim 1.80 spokojnie wyciagam na prost nogi przy dluzszej jezdzie wiec dla mnie przod rowniez ok
4,0
Wyciszenie
do 130 km/h jest ok - 19 cal robi troche szumu ale to wiadomo ... w prownaniu z Focusem z 2008 to niebo a ziemia.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
narazie w fazie testow
5,0
Stosunek jakość/cena
mega przyzwoity stosunek ceny do jakosci. Lakier rewelacja, skora, elektronika, systemy i-eloop, i-stop, aktywny tempomat MCC itd. Rewelka !
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
UWAGA: odebralem samochod i okazalo sie ze nie dziala i-stop i i-eloop (ladowanie kondensatora (silnik i klima podswietlone na monitorze na niebiesko, aku szary). Pytalem dealera ale ta sierote nie wiedzial i twierdzil ze aku musi sie doladowac. Guzik prawda. Pomoglo zdjecie klemy PLUS na 30 minut ! Kondensator teraz laduje sie jak zloto ! REWELKA!

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda 6 III Kombi Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Średni koszt przejechania 100 km
68,00 zł
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda 6 III Kombi Facelifting