Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 6 III Sedan Facelifting 2016

mateusz_bodio, 4 lata temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 145KM 107kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda 6 III Sedan Facelifting 2016 2.0 SKYACTIV-G 145KM 107kW 2016-2018 - Oceń swoje auto
3,86
8% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Spalanie i miły dźwięk, jak ktoś jeździ sportowo i zmienia biegi powyżej 6 tyś obr :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Raz tylko zacial sie komputer, ale to nie było nic poważnego
4,0
Całokształt
Zapraszam do przeczytania mojej oceny per każdy wyróżnik. Smaochód polecam, bo niesamowicie mało pali (dużo mniej niż te wszystkie 1.4 tsi i inne wynalazki) a ma b. dobrą dynamikę i wkręca się na obroty aż do odcięcia. Komfort i tłumienie na 5+ wyciszenie wnętrza na 1-. Było to auto służbowe, dobiliśmy do 22 tyś km i bym je wykupił, ale jednak konkurencja proponuje nieco lepsze i bardziej komfortowe (wyciszone) silniki. ogólnie b. polecam mazdzine :)
Wrażenia
4,0
Silnik
Ładnie brzmi i dobrze sie zbiera. Pomimo tego, że nie ma turbiny to ma b. ładną elastyczność. SPALANIE! JEST serio małe. W mieście (wwa) jest w stanie zejść do 7,5 litra wcale nie jeżdząć jak dziadek, a nawet czas od czasu do odciny :-)
3,0
Skrzynia biegów
Ani fajne ani słabe. Dziwnie działa 1ka - kiepski odgłos wydaje silnik
4,0
Układ jezdny
Sportowe to nie jest, ale tłumi dziury doskonale.
5,0
Karoseria
brak zastrzeżeń
Komfort
2,0
Widoczność
Inne auta mają dużo lepszą widoczność, zarówno z przodu jak i z tylu. Wystarczy spojrzeć na VAG.
5,0
Ergonomia
Duże auto z wieloma schowkami. Jestem kolarzem i wielokrotnie chowałem bez najmniejszego problemu rower do sedana z rozłożonymi siedzneiami. Proste i szybkie!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
B. dobra i skuteczna klima. Fajnie, że można wybrać jedna z 3 opcji klimy: AC Eco. tak cały czas jezdze
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Idealnie
1,0
Wyciszenie
No i tutaj największy minus. W porównaniu do passata czy do superba, to prędkości powyżej 140 km/h robi się naprawde głośno i niezbyt przyjemnie. Mazda powinna to poprawić, jednak ja miałem glotową (kiepską) wersję skybusiness i w wyższych są jakieś dodatkowe wyciczenia
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
niskie spalanie, bezawaryjność.
3,0
Stosunek jakość/cena
Gdyby nie to wyciczenie, samochód tak mi się podoba, że bym wykupil służbowego
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Raz się zaciął komputer pokładowy, ale naprawa zajęła mi 5 min (google.com)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak :)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 145KM 107kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda 6 III Sedan Facelifting 2016