Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 6 III Sedan Facelifting 2016

thorin77, 6 lat temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 13 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda 6 III Sedan Facelifting 2016 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW 2016-2018 - Oceń swoje auto
4,62
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Tu wszystko jest dobre lub bardzo dobre. Wygląd wymiata, jakość materiałów robi super wrażenie mimo że to japoniec. Jeździ wyśmienicie. Słowem mnóstwo pozytywnych zaskoczeń.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Sterowanie lusterek - standard w tych samochodach, wymieniają sterowniki bez problemu.
5,0
Całokształt
Świetne auto z drobnymi niedociągnięciami. Niewiele trzeba by Mazda stworzyła samochód idealny. Z perspektywy czasu kupił bym Mazdę raz jeszcze lecz w 2.5 AT.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na wolnossące 2.0 to poprostu rewelacyjny silnik. Pięknie rozwija moc, ładnie brzmi i mało pali.
4,0
Skrzynia biegów
Ma opinię legendarnej lecz w rzeczywistości czasem haczy. Poza tym przyjemnie się wachluje.
5,0
Układ jezdny
Samochód świetnie się prowadzi. Jest idealnie ustawiony pomiędzy komfort i sport choć mile widziana byłaby możliwość regulacji nastaw.
Komfort
5,0
Widoczność
Wg. mnie jak na tak duże auto to widoczność jest bardzo dobra a kamera i czujniki dodatkowo wymagają poczucie bezpieczeństwa manewrów.
4,0
Ergonomia
Kokpit jest elegancki, klasyczny i kurczę piękny poprostu. Wszystko jest na swoim miejscu. Jednakże przyczepiłbym się do podłokietnika gdyż jest za krótki, kieszenie w drzwiach są za płytkie no i w bagażniku brakuje haczyków.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko działa jak należy. Plus za podgrzewaną kierownicę. Trochę brakuje trybu nawiewu szyba twarz.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 184 cm wzrostu i mam mnóstwo miejsca. Gdybym miał 2 m to też byłoby dobrze. Pasażerowie z tyłu za mną spokojnie mogą podróżować w trasę.
3,0
Wyciszenie
Szału nie ma ale nie dramatyzowałbym. Do 160 km/h podróżuje się komfortowo. Koła mają niebagatelne znaczenie przy odbiorze akustycznym.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2 litry, benzyna, ciężka noga i w mieście nie spali więcej jak 8.6 litra na 100 km. Przy mojej jeździe turbodiesel 1.6 palił 7.3 litra. W trasie można spokojnie 5.5 osiągnąć a na autostradzie 6.5 litra.
5,0
Stosunek jakość/cena
Aktualnie w segmencie D jest to samochód o najlepszym stosunku jakości do ceny. Wersja Sky Passion w porównaniu do topowej konkurencji o tym samym poziomie wyposażenia jest 20-30 tyś. zł tańsza!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Poza sterownikami lusterek, które w serwisie bez łachy wymieniają to nie miałem żadnych nawet najmniejszych usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK i jestem niemal pewien, że w przeciwieństwie do konkurencji (może oprócz avensisa) ten brak utrzyma się przynajmniej 150-250 tyś. km dłużej. To jest auto na lata!

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda 6 III Sedan Facelifting 2016