Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 6 III Sport Kombi Facelifting 2018

marcinZet, ponad rok temu
Silnik 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 65 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Mazda 6 III Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW od 2018 - Oceń swoje auto
4,64
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Komfort jazdy jest znakomity
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Mechanizm składania lusterek.
5,0
Całokształt
Mazda rzeczywiście stworzyła auto, które daje przyjemność z prowadzenia. Szczególnie w trasie. Auto nie jest pozbawione pewnych wad, ale generalnie daje dużo przyjemności dla użytkownika, który docenia komfort i nie potrzebuje dużej mocy. W aucie bardzo wygodnie się siedzi. Wykończenie wnętrza jest bardziej niż przyzwoite, cieszy oko i wszystko jest na swoim miejscu. Aktywny tempomat spisuje się znakomicie, wystarczy trzymać kierownicę. Lane assistance działa poprawnie i trzyma auto w torze jazdy. Dość obszerny bagażnik, który pozwala załadować całą rodzinę na wakacje. W długiej trasie z prędkościami 120-140 można osiągnąć poziom 6,2-6,4l/100km. Jazda mieszana autostrady i Warszawa średnia z długiego przebiegu to 7,8. Jazda tylko w mieście to spalanie max 9l/100km.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wystarczająca moc do spokojnej jazdy. Wyprzedzanie nie sprawia problemów. Bardzo oszczędny jak na 2l.
4,0
Skrzynia biegów
Precyzyjne przełożenia
5,0
Układ jezdny
Rewelacyjne prowadzenie. Czysta przyjemność.
4,0
Karoseria
Lakiery poza machine grey i soul red są dość przyzwoite. Ja mam lakier snow flake white. Po 4 latach dwa małe odpryski na masce.
Komfort
5,0
Widoczność
Pomocna jest kamera 360st. To zdecydowanie ułatwia manewrowanie autem tych gabarytów.
5,0
Ergonomia
Tutaj mazda jest doskonała. Wszystko jest w odpowiednim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok, ale nadmuchy w desce rozdzielczej mogłyby być troszkę większe.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca dość z przodu i z tyłu. Choć poprzednia generacja miała trochę więcej przestrzeni.
4,0
Wyciszenie
Do 120 przyzwoicie. 140 to już troszeczkę głośniej. Ale lepiej niż w poprzednim modelu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W tym aucie usterki raczej nie występują.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobrze
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ta generacja ma swoje minusiki. Lusterka potrafią się popsuć, nie składają się. Jedna naprawa gwarancyjna lusterek zaliczona i od tamtej pory ok. Tarcze hamulcowe też lekko drgają przy mocnym hamowaniu. Pewnie dotrwają max do 80kkm.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po 60kkm nie miałem żadnych poważnych problemów.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda 6 III Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
Średni koszt przejechania 100 km
47,00 zł
8,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda 6 III Sport Kombi Facelifting 2018