Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 6 III Sport Kombi Facelifting 2018

Sebastian, ponad rok temu
Silnik 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mazda 6 III Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW od 2018 - Oceń swoje auto
4,43
5% lepiej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Ogniska korozji na dachu ,auto 3 letnie
4,0
Całokształt
Auto ładne stylistycznie ,w srodku jakość materiałów świetna. Bardzo oszczędne i świetni się prowadzi jeżeli chodzi o zawieszenie. Jak komus nie przeszkadza że auto jest mułowate i trzeba wysoko kręcić jak w starych autach beż turbo zeby agresywniej pojechac to będzie zadowolony.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo oszczędny, 7litrow średnia nie jeżdżąc jak dziadek ale... zawsze miałem mazdy 6 diesel i te 165km wolnossace dla mnie nie przemawia. Jeszcze w mieście jest ok ale na autostradzie przy 110 km auto na szóstym biegu strasznie slabo sie zbiera zeby przyspieszyć. Albo musialem redukować na piątkę czy czwórkę i wtedy uciążliwy halas silnika albo ...jeździć po autostradzie przynajmniej 140 na godzinę.,wtedy lepiej reaguje na pedal gazu przy około 3500 tys obrotów.
5,0
Skrzynia biegów
Jedynka pare razy nie chciala wskoczyć ale ogólnie płynnie
5,0
Układ jezdny
Auto leci ja po szynach ,przyklejone do asfaltu
3,0
Karoseria
Blacha na dachu, auto 3 lata . Pełno odprysków tzw słoneczek ale jak mierzyłem grubość to 0.01mm. Tragedia . Reszta karroserii poprawioną, przede wszystkim maska ,zero odprysków.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zarzutów
5,0
Ergonomia
Super
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Daje 3 gwiazdki za przednia szybę. W zimie zaparowana od środka, klimatyzacja na max i ...trzeba czekać z 10 minut zeby wszystko odparowało. Wilgoci w aucie raczej nie miałem, uszczelki wszystko ok .
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mogłoby być lepiej,przede wszystkim z tylu. Na wycieczkę 4 osobowa rodzina plus pies w zupełności wystarcza . Na Kamping z dużym namiotem i zaopatrzeniem bagaznik zdecydowanie za mały. Myślałem żeby kupić kufer na dach ale po roku auto sprzedałem.
4,0
Wyciszenie
Jak wspomniałem wcześniej trzeba wysoko kręcić a ten motor 165 km nie brzmi tak przyjemnie jak w 2.5 litra
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Z tego co wiem silniki nie do zajechania. Raz mi się lusterka nie chciały złożyć ale potem było już ok.
5,0
Stosunek jakość/cena
W wersji sport w standardzie jest prawie wszystko czego dusza zapragnie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda 6 III Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
Średni koszt przejechania 100 km
47,00 zł
8,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda 6 III Sport Kombi Facelifting 2018