Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 626 IV Hatchback

kazp@tlen.pl, 16 lat temu
Silnik 2.0 D GLX Comprex 75KM 55kW
Rok produkcji 1996
Przebieg: 230 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Mazda 626 IV Hatchback 2.0 D GLX Comprex 75KM 55kW 1993-1997 - Oceń swoje auto
3,62
14% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Na pewno ladna jest stylistyka auta.Mozna powiedziec troche ponadczasowa.Auto jest bardzo aerodynamiczne.I porzadna tapicerka.Podoba mi sie tez deska. Auto jest porzadnie wykonane jak przystalo na japonca
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : blacha niestety sie sypie, moze dlateglo ze auto jest z austrii
Silnik : Uwaga na comprex-nie jest trwaly i jest problem z jego naprawa, ew. kupnem-drogi
3,0
Całokształt
Nie kupilbym tego auta poraz drugi. Mialem wczesniej Primere 92. Byla duzo ,duzo lepsza.I nigdy mnie nie zawiodla.Nie moge powiedziec tego o mazdzie na ktorej sie zawiodlem.Nie podoba mi sie sama koncepcja budowy karoserii-malo miesca srodku.Auto jest bardzo ciezkie duze z zewnatrz.Na pewno nabywca musi sie liczyc z problemami z comprexem.
Wrażenia
2,0
Silnik
Silnik mimo przebiegu chodzi jak nowy jest suchy i ciagnie super.Moment obrotowy wytarcza do ciagniecia ciezkiej limuzyny.Moc jest niewielka dlatego mala szybkosc maksymalna. Bardzo nietypowym rozwiazaniem jest doladowanie comprex, z ktorym nie moge sobie paradzic.Juz raz byl naprawiany.Rezultat-przejechal 200km i trzeba bylo auto holowac.Moze ktos ma jakies doswiadczenie w tej kwestii?Prosze o maila na kazp@tlen.pl
5,0
Skrzynia biegów
Japonska,super.
5,0
Układ jezdny
Nie ma sie czego czepiac.Dobrze sie prowadzi a nawet b .dobrze. To ciezki i duzy woz z dosc wyrafinowanym zawieszeniem
Komfort
3,0
Widoczność
Kiepska do tylu
5,0
Ergonomia
Chyba bezbledna jak w kazdym japoncu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dokonale
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na takie duze auto malo miejsca z tylu. Zapewne wynika to z dazenia konstruktorow do zapewnienia autu dobrej aerodynamiki i duzego bagaznika.W piec osob tym autem jezdzi sie niezbyt komfortowo.Lepsze rozwiazania dla poszukujacych duzego bagaznika proponuja nadwozia kombi.
4,0
Wyciszenie
Jak na diesla b. dobre.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Biorac pod uwage mase auta jest dobra. Na trasie mozna zejsc do 5.6.Po miescie przy jezdzie dynamicznej jest gorzej 8l
3,0
Stosunek jakość/cena
WSROD AUT JAPONSKICH SA ZDECYDOWANIE LEPSZE POD KAZDYM WZGLEDEM. NO MOZE BRYLA AUTA JEST W MAZDZIE NAJLADNIEJSZA...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wymienione silowniki tylnej klapy, naprawiane podgrzewanie swiec zarowych, wymieniana uszczelka drzwi.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto ma przebieg ponad 200tys na liczniku.Przez 2 tys wysiadlo wspomaganie i comprex.Poza tym w mojej mazdzie sypie sie blacha.nadkola, drzwi.I spod.Jak na japonskie slabiutko. Mysle ze powstale usterki sa jednak w duzej mierze nastepstwem duzego przebiegu auta i malej dbalosci wlascicieli w Austrii o auto. Jednak na tle mojego poprzedniego Nissana 2.0slx auto wypada bardzo blado pod wzgledem niezawodnosci,Moze sie tu troche wylamie ale tak to jest w mojej Mazdzie.prawde mowiac zawiodlem sie na niej.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 D GLX Comprex 75KM 55kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Mazda 626 IV

Liczba wpisów: 26

Mazda 626 IV – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Mazda 626 IV Hatchback