Szukaj

Lista ocen Mazda 626 IV Sedan (152)

Pokaż filtry
3,7
~www.marek62_police_@wp.pl
Mazda 626 IV
Sedan 2.0 i 115KM 85kW
10l miasto 7 trasa benzyna, 10miasto 9 trasa lpg. sam naprawiaj (Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) )
4,4
~bambubak
Mazda 626 IV
Sedan 1.8 i 105KM 77kW
trochę za mało elastyczny silnik,ale jak już złapie 3500 obr/min to chce jechać;) (Silnik)
4,4
~amotuk@poczta.fm
Mazda 626 IV
Sedan 2.0 i 115KM 85kW
samochód po dużej stłuczce, silnik nie miał nigdy żadnej awarii, poza drobiazgami z plastiku i gumy - niezawodny i trwały. Szczególny walor to automatyczna skrzynia biegów i klimatyzacja. Ale cena nowego modelu 6 dla mnie rujnująca, a szkoda!!!
4,3
~rac@kn.pl
Mazda 626 IV
Sedan 1.8 i 105KM 77kW
z przodu jest dużo miejsca a z tyłu ne za durzo ale bagażnik około 300l (Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów)
4,9
~MazdaUser
Mazda 626 IV
Sedan 2.0 i 115KM 85kW
Prawdziwy japończyk może trochę bez polotu w środku ale wynagradza eksploatacją i jazdą. Wreszcie nic mnie w aucie nie denerwuje.
4,2
~Getraul
Mazda 626 IV
Sedan 2.0 D GLX Comprex 75KM 55kW
Mam Mazde od dwóch lat kupiłem za 10000 zł i wymieniłem: Comprex za 1300 zł , zrobiłem głowice i gniazda zaworów za 700 zł , orginalna uszczelka i oringi na rozrządzie 450 zł . Radość z jazdy : bezcenna !!! (Silnik)
4,2
~KRZYSZTOF W. GRUDZIADZ
Mazda 626 IV
Sedan 2.0 i 115KM 85kW
OPORNIE WRZUCA SIE BIEGI.ZWLASZCZA 3-BIEG.MECHANIK STWIERDZIL WYCIEK OLEJU USZCZELNIACZ. (Skrzynia biegów)
2,4
~amik
Mazda 626 IV
Sedan 1.8 i 105KM 77kW
tragedia! w ciagu pol roku strzelila elektryka, przegub i uszczelka pod glowice (Silnik)
4,2
~radziopalka@tlen.pl
Mazda 626 IV
Sedan 2.0 i 115KM 85kW
Super bryka za nieduże pieniądze. Ten tył !!! Czekam na listy z problemami
Dziennik kosztów dla Mazda 626 IV Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
30,50 zł
6,0
l/100km
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
4,2
~WWW.BOJA24@POCZTA.ONET.PL
Mazda 626 IV
Sedan 1.8 i 105KM 77kW
WENTYLACJA DOBRA CHOC POWINNY BYC Z TYLU DLA PASAZEROW KRATKI OD KLIMY (Wentylacja i ogrzewanie)
Mazda 626 IV Sedan