Szukaj

Lista ocen Mazda 626 V Kombi 2.0 TD 101KM 74kW 1998-2001 (24) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 15 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
Mazda 626 V
Kombi 2.0 TD 101KM 74kW
Ogolnie jak dziala to chodzi niczym czolg i nic nie jest straszne. Jak cos sie juz przytrafi to zawal przy kasie (np. amortyzatory na tyl to min 900PLN, rozrzad to 1,7tys itd). Ja mialem pecha ;) Padly mi oryginalne tylnie amortyzatory+ kilka elementow zawieszenia przy przebiegu 150tys (Niemcy)- nie wytrzymaly nawet 500km Polskich "autostrad". Z kieszeni z robocizna wylecialo okolo 2tys... Na szczescie Mazda znow jest w Polsce wiec moze i ceny...
4,0
~Maro
Mazda 626 V
Kombi 2.0 TD 101KM 74kW
Tylko rzeczy ekploatacyjne: - pompa sprzęgła (hydrauliczne): nowa 600pln, używany oryginał 150pln - zacisk hamulca, był do wymiany z powodu nieszczelności - amortyzatory (tu trzeba poszukać, bo w BHMD chcieli za jeden tylny amor 860pln tylko dlatego, że miał napis kayaba; kupiłem sachs po 290pln) - wahacz - przeguby
5,0
~Pablo
Mazda 626 V
Kombi 2.0 TD 101KM 74kW
Mi przez rok eksploatacji i 21tkm nic sie nie popsulo.... auto jest w idealnym stanie, regularnie serwisowane takze nie przewiduje zadnych usterek... przestrzegam tylko przed terminowa wymiana napedu rorzadku (komplet tylko oryginal MAZDA) oraz laniem do baku dobrego paliwa... (pompa czuła na jakosc)
4,0
~GhostDog
Mazda 626 V
Kombi 2.0 TD 101KM 74kW
Bez poważnych usterek. Tylko wymiana płynów i filtrów, niektórych elementów zawieszenia. Jedynym minusem jest tutaj wszechobecna RDZA!! Dodałem ją do poważniejszych usterek bo jej usunięcie może być kosztowne. Pojawia się zwykle na tylnych nadkolach i rantach drzwi
2,0
~Jack
Mazda 626 V
Kombi 2.0 TD 101KM 74kW
Nistety, ale chyba trafilem na wadliwy model. Jezdze rok czasu od kupna tego auta. Po kolei padalo: alternator - 500zl regenerowany, amortyzatory na tyl komplet 1000zl, turbina regenerowana 1300zl. Jak widac czesci drogie a do tego ta niedzialajaca klima :(
4,0
~marekdanecki@wp.pl
Mazda 626 V
Kombi 2.0 TD 101KM 74kW
Z tego co wiem ten model nie wykazuje jakiś specyficznych niedomagań, może poza jedną przypadłością - korozją na tylnych nadkolach widziałem do na niejednej 626 i u mnie jest ten sam problem. Na wiosnę reperaturka i tyle.
5,0
~kris.w.bien@gmail.com
Mazda 626 V
Kombi 2.0 TD 101KM 74kW
Jak go kupiłem, zauważyłem korozję podwozia ale od razu zrobiłem z tym porządek i na dziś OK! Wałek rozrządu i dwie dźwigienki były do wymiany. Po 225000 km to normalne nie jest ale może się zdarzyć przy złym serwisie. reszta OK!
4,0
~bejo
Mazda 626 V
Kombi 2.0 TD 101KM 74kW
Poważny problem to niestety korozja, zwłaszcza tylnich nadkoli. Zapiekają się zaciski hamulcowe - tylko profesjonalna regeneracja - zaciski nowe b. drogie.
5,0
~Marcio
Mazda 626 V
Kombi 2.0 TD 101KM 74kW
nie miałem jeszcze poważnych usterek jedynym minusem jest koszt wymiany rozrządu około 2000 zł (nie kupujcie zamienników) bo będzie płacz jak pęknie pasek
4,0
~dplec@itr.org.pl
Mazda 626 V
Kombi 2.0 TD 101KM 74kW
Z powaznych usterek ktore musza byc zrobione odrazu i unieruchamiaja samochod nie mam i narazie chyba nie bedzie puk puk.
Mazda 626 V Kombi