Szukaj

Lista ocen Mazda 626 V Kombi 2.0 TD 101KM 74kW 1998-2001 (26) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 13 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~GhostDog
Mazda 626 V
Kombi 2.0 TD 101KM 74kW
Rodzinne kombi z reguły nie jest przystosowane do sportowej jazdy i trzeba o tym pamiętać. Jak na samochód tej klasy zawieszenie powinno być bardziej komfortowe. Każda dziura jest mocno wyczuwalna dla podróżujących. Ceny części zamiennych (amortyzatory) bardzo drogie i porównując taniej można kupić np. do Audi lub BMW nie mówiąc już o bardziej komercyjnych markach. Samą przyczepność i sterowność auta zaliczyłbym do przeciętnej. Podobnie z...
4,0
~Maro
Mazda 626 V
Kombi 2.0 TD 101KM 74kW
Jest miękki i trzeba o tym pamiętać. Jednak mając zawieszenie w dobrym stanie, nie trzeba się obawiać szybszego pokonywania zakretów. Oczywiście w granicach rozsądku, bo nie jest to sportowy sacmochód tylko duże kombi. Miękkość ma też swoją zaletę. Jeździ się naprawdę wygodnie. Samochód ma duży promień skrętu. Czasem trzeba się namachać na parkingu :)
5,0
~Cipek
Mazda 626 V
Kombi 2.0 TD 101KM 74kW
To auto rewelacja sie prowadzi, ono samo jedzie! Płynie wrecz! Nie straszne zadne koleiny czy ostre zakręty, Madzia duuuuzo wybacza i daje poczycie bezpieczeństwa za kierownica. Do tego wytrzymale zawieszenie, mam straszne dziury na drodze dojazdowej do bloku i poki co nic nie wysiadlo :)
4,0
~marekdanecki@wp.pl
Mazda 626 V
Kombi 2.0 TD 101KM 74kW
W moim kombi zawieszenie zdecydowanie nie nadaje się do ostrej jazdy jest raczej nastawione na komfort. Miękkie i sprężyste nie lubi przeładowania. Przy zakupie felg ET najlepiej zachować zalecane przez producenta czyli 55 bo inaczej opona może przycierać na wybojach o tylne nadkola.
4,0
~jerry222
Mazda 626 V
Kombi 2.0 TD 101KM 74kW
samochód dosyć dobrze trzyma się drogi, przy braniu ostrych zakrętów z większą prędkością tył samochodu troszke \"ucieka\". Polskie drogi niestety można odczuć jadąc tym samochodem. Należy szukać egzemplarzy dobrze zadbanych najlepiej z Niemiec
5,0
Mazda 626 V
Kombi 2.0 TD 101KM 74kW
Pewnie trzyma sie drogi przy zachowaniu odpowiedniego komfortu podrozy (nie nalezy sie spodziewac zbyt miekkiego zawieszenia- cos za cos). Odporna na podmuchy boczne. Nie sprawia zadnych klopotow na zakretach.
5,0
~slesin2@wp.pl
Mazda 626 V
Kombi 2.0 TD 101KM 74kW
8 letnie elementy gumowe po sprowadzeniu z "zagramanicy" niestety ale wytrzymują góra pół roku na naszych drogach - ale jak ktoś chce jeździc po naszych drogach i nie przejmowac się dziórami polecam Rudego 102.
4,0
~Fenogra@wp.pl
Mazda 626 V
Kombi 2.0 TD 101KM 74kW
Tu mały minus. Ale jak kto woli zawieszenie mam komfortowe nie czuć dziur (w polsce plus) ja natomiast cenie przyczepnasc i wolał bym twarde zawieszenie. powyżej 150 trzeba uważać. Ale planuje założyć 225/R17 i może obniżyć troszke
4,0
~bejo
Mazda 626 V
Kombi 2.0 TD 101KM 74kW
Komfortowy - nie za twardy, nie za miękki. Trochę hałaśliwy, często wymagają wymiany łączniki stabilizatora tył i gumy, ale tak jest jak się stosuje tanie zamienniki :)
Dziennik kosztów dla Mazda 626 V Kombi 2.0 TD 101KM 74kW
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
6,8
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~maJster
Mazda 626 V
Kombi 2.0 TD 101KM 74kW
Przynajmniej ten model mazdy posiada rewelacyjne zawieszenie, które wytrzymuje nasze bardzo kiepskie drogi. Tył zawieszenie "trapezowe" - polecam!!!
Mazda 626 V Kombi