Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-30

WitLeg, 8 miesięcy temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Rok produkcji 2023
Przebieg: 7 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020 - Oceń swoje auto
4,43
4% lepiej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Daje radę, system Stop-start sprawnie bez szarpania i zgrzytów
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Nie było - dwa dni
4,0
Całokształt
Auto więcej obiecuje niż daje - wokół dwulitrowego silnika zaprojektowano ładne nadwozie, ciekawe wnętrze i tyle.
Wrażenia
5,0
Silnik
Klasyczne cechy wolnossącej jednostki - płynnie rozwija moc. Od 2500 obrotów już czuć.
4,0
Skrzynia biegów
Wszelkie ochy i achy dziennikarz nad manualem są kompletnie bezzasadne. Po prostu sprawnie działa. Może zapomnieliśmy jak to powinno chodzić.
5,0
Układ jezdny
Ładnie trzyma się drogi, przeciętnie stuka, przeciętnie puka - nic żeby się doczepić, w sam raz do takiego auta.
5,0
Karoseria
Bryła ładna, miejsca wystarcza znów jak na segment C po prostu jak ma być. Wnętrze ładnie zaprojektowane ale materiały dziwne. Mam tu na myśli szczególnie skaj którym obito przednią część deski i boki tunelu środkowego. Wygląda badziewnie, da się go uszczypnąć i zostaje ślad, widać i czuć pod nim załamania plastiku. Mam obawy czy wytrzyma to jakiś ostrzejszy przedmiot przewożony w środku. Jakś skrzynka, deska, metalowy element torebki ...
Komfort
4,0
Widoczność
Jest dobrze. Do tyłu wiadomo, że gorzej ale ładne duże lusterka, kamera, czujniki i jest OK.
5,0
Ergonomia
Przyciski po lewej stronie deski zasłania kierownica, na kierownicy część przycisków srebrnych i piktogramy nieczytelne. Podłokietnik świetny ale żeby otworzyć trzeba przesunąć i walimy w kolano pasażera tylnej kanapy. Słabo!
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy temperaturze ok 30 st na plus w trybie automatycznym dmuchawa szaleje, raz mocno, raz słabo. Nawiewy walą po twarzy, ramionach - jak nie ustawisz to miłe nie jest.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duży jestem i było OK. Fotele z przodu mają wysokie, fajne oparcie ale trzymanie boczne takie sobie. Skokowa regulacja pochylenia oparcia to typowe dla wschodu. Siedzisko troszkę krótkie. Też typowe dla wschodu. Osoba z dużym D i wysoka powinna się mocno zastanowić nad dalszą podróżą.
4,0
Wyciszenie
Przeciętne w klasie, dużo lepsze niż inne wschodnie auta.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miałem na dwie doby - brak opinii.
3,0
Stosunek jakość/cena
Tak troszkę przeszacowane auto. Nie jest to model luksusowy, a żeby jakoś było to bez 150 tysięcy nie ma co. Więc słabo.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Powinno być dobrze ale nie wiem
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak możliwości oceny - dwa dni testu

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
50,00 zł
7,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda CX-30