Szukaj

Informacje o Mazda CX-30

Lata produkcji: 2019 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Mazda CX-30 to zupełnie nowy model w gamie japońskiego producenta. Nowy SUV jest większy od CX-3 a niewiele mniejszy od CX-5. Model bazuje na Mazdzie 3 i czerpie z jej technologii pełnymi garściami.

Mazda CX-30 – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Mazda CX-30

Liczba ocen: 121
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Układ jezdny + Ergonomia + Skrzynia biegów

Wady

- Stosunek jakość/cena - Silnik - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,9
~roki_100
Crossover 2.0 Skyactiv-X 186KM 137kW
Mazda CX-30
piękna linia, wnętrze premium (pomimo materiałowych foteli - obszytych czerwoną nitką - rewelacyjni wygląda), wyciszenie super komfort na mega poziomie( jeździłem Avensisem o 2 klasy niżej oceniam jazdę toyotą,miałem audi A5 -porównywalna jakość z CX30) ale żeby nie było tak kolorowo brakuje mocy. moja ma 186 KM eSka...vX brakuje kopa oczywiście moc przyrasta a szczególnie po przekroczeniu 3500 obrotów czuć że idzie ale przed tym punktem jest bardzo spokojna :). niemniej jednak jest wykończona Premium układ jezdny lepiej się zachowuje niż w A5. Generalnie kupił bym jeszcze raz to auto, może za 5, 6 lat będzie szybsza, czuć Komfort Jakość i Prestiż. To jest klasa aut Premium. 155 tysięcy zł. za tego rowerosacra może dużo ale klasa premium , 12 lat gwarancji na blachę...... komfort, to kosztuje.
4,6
~Robert
Crossover 2.0 Skyactiv-X 186KM 137kW
Mazda CX-30
Wersja Hikari. Dużo systemów bezpieczeństwa. Przesiadłem się z Mazdy 3 (2013). Ogólnie wrażenia są bardzo dobre, ale daję ogólnie cztery i pół gwiazdki, ponieważ są drobiazgi, które trochę psują świetne pierwsze wrażenie. Być może, jak to czasami bywa, moje odczucia dotyczą tego egzemplarza, a nie modelu ogólnie. Z jakiegoś powodu nawigacja nie ma możliwości podłączeń informacji o ruchu drogowym - wbudowana nawigacja bardzo na tym traci. W dalszej trasie korzystam z Android Auto i Google Maps, Waze lub Navitell. Felgi osiemnastki, zawieszenie lekko sztywne - ale mnie to nie przeszkadza, a prowadzenie - świetne. Wykonanie wnętrza - super. Bardzo dobre wyciszenie. Adaptacyjne światła matrycowe - nie zdawałem sobie sprawy, że to aż taka różnica! Hamulce duże lepsze niż w trójce! System Bose gra świetnie. Przyzwyczaiłem się do małych detali w maździe 3. np. średnia prędkość, tryb Eco klimatyzacji, wifi,..., tego w systemie CX-30 nie ma.
4,3
~orbi
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Mazda CX-30
Udane, ładne, dobrze wyposażone auto z pewnymi mankamentami. Zalety: Bardzo dobry silnik i skrzynia biegów, dobra trakcja, cicho do 120 km/h. Umiarkowane zużycie paliwa przy odpowiedniej jeździe. Znakomity system audio, wyświetlacz w dobrym miejscu, sterowanie na panelu środkowym intuicyjne, znacznie lepsze niż dotykowe. Dobra współpraca systemu z Iphone. (Quasi) analogowe sterowanie wentylacją i klimatyzacją (pokrętła i przyciski) także na plus. Dobry tempomat adaptacyjny. Świetne światła. Wady: belka skrętna z tyłu nie lubi kiepskich dróg, szczególnie poprzecznych nierówności, także na autostradach. Fortepianowa konsola centralna mało praktyczna w utrzymaniu. Dotykowe zamykanie samochodu szwankuje przy mokrej pogodzie. Czasem na wyświetlanym zegarze centralnym pojawiają się dziwne komunikaty mimo braku jakiejkolwiek awarii. Bardzo rzadko ale jednak, zdarza się trudność we włączaniu pierwszego biegu. Nie dostrzegam tu żadnej reguły. Brak możliwości wyłączenia i-stop na stałe. Przydałoby się nocne oświetlenie złącza USB i przycisku manualnego składania lusterek.
Mazda CX-30