Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-5 II SUV Facelifting

kainbers, 1 miesiąc temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 19 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Mazda CX-5 II SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW od 2021 - Oceń swoje auto
4,86
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Lubię prowadzić to auto
Inne : Brak usterek
5,0
Całokształt
Samochód, pomimo upływu 7 lat od debiutu na rynku, wciąż przyciąga uwagę. Od prawie dwóch lat jestem jego właścicielem - kupiłem go jako nowe auto z salonu i od tego czasu służy mi zarówno na co dzień, jak i w podróżach długodystansowych. Choć nie jest to wersja wyposażona w najnowocześniejsze gadżety to zawiera ona wszystko, co niezbędne do codziennego użytku a posiadam niezbyt bogatą wersję.
Wrażenia
5,0
Silnik
W miarę możliwości żwawy ale potrzebuje czasu do osiągnięcia setki. Brakuje trochę mocy w jeździe autostradowej, lecz mimo tego spokojnie i bez hałasu pracuje przy prędkościach żędu 140/160.
5,0
Skrzynia biegów
Dla mnie OK, do jazdy rzędu 15tyś km rocznie w tym 2/3 małe miasto i okolice 1/3 autostrada.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze się prowadzi czuć auto jak trzyma się zakrętów i nie kołysze.
5,0
Karoseria
11 lat gwarancji więc coś to znaczy.
Komfort
5,0
Widoczność
OK ,
5,0
Ergonomia
Japońskie Auto wszystko na swoim miejscu brak zbędnych gadżetów i błyskotek. Praktyczność i jeszcze raz praktyczność oraz niezawodność!
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
tu jest dobrze ale brakuje trochę mocniejszej klimatyzacji przy upałach bardzo powoli schładza ale to z powodu przestrzeni - jak w kombi. Przy mrozach słabo ogrzewa przednią szybę, widać po bokach zaparowania.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
OK!
4,0
Wyciszenie
Jest ok ale mogło być lepiej, przy 160km/h można swobodnie bez podnoszenia głosu rozmawiać z pasażerami z tyłu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tanie auto w utrzymaniu, serwis ma optymalne ceny i nie zmusza do szukania innej opcji serwisowania. 1 serwis po 15tyś km wyniósł 1500zł (serwis zalecany jest co 20tyś ja robię co 15 i kolejny mam w przyszłym miesiącu)
5,0
Stosunek jakość/cena
Tu jest naprawdę dobrze i to bardzo dobrze. Auto nowe 160tys zł i zero reklamacji oraz uwag po dwóch latach codziennego użytkowania (noo może drzwi chodzą za delikatnie nie czuć ogranicznika otwarcia). Technologie zastosowane w samochodzie mają już swoje lata ale to powoduje że samochód jest niezawodny i pewny że dowiezie Cię do celu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Słabo czuć ogranicznik otwarcia drzwi przednich.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak usterek

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Mazda CX-5 II

Liczba wpisów: 21

Mazda CX-5 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Mazda CX-5 II SUV Facelifting