Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-5 II SUV Facelifting

StivL, 4 miesiące temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 14 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-5 II SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW od 2021 - Oceń swoje auto
4,86
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Zawieszenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
5,0
Całokształt
Oszczędny, w miare pojemny, z bardzo dobrym silnikiem samochód rodzinny z 4x4
Wrażenia
5,0
Silnik
Jedno z ostatnich aut z wolnossącym silnikiem. Silnik pracuje bardzo dobrze, wymaga nieco innego stylu jazdy tj jazda pojemnością a nie turbiną.
5,0
Skrzynia biegów
Jak na japońskiego manuala biegi w chodzą precyzyjnie i z delikatnym oporem
5,0
Układ jezdny
Świetnie się prowadzi i nie czuć masy ani wysokości auta. Zawieszenie stosunkowo sztywne i :nie bujające" Dobry rozkład masy skupiony miedzy osiami.
4,0
Karoseria
Cienki lakier podatny na odpryski oraz delikatna blacha, miękka blach apodatna na wgniecenia. Na plus nakładki na nadkola plastikowe i dolne spoilery nie lakierowane. Nie brudzące progi
Komfort
5,0
Widoczność
Dobra widoczność w każdym kierunku i duże lusterka. kamera 360 stopni działa po lifcie przyzwoicie jak w niemieckich autach. do rocznika 2021 kamery były delikatnie mówiąc słabe
5,0
Ergonomia
dużo miejsca w środku dla osoby 180cm z przodu i tyłu . po zamontowaniu dużego fotelika britax tyłem do jazdy z tyłu w przodu pasażer ma mniej miejsca. z standardowym fotelikiem lub obróceniu Britaxa miejsca wystarczająco. w kombi może więcej miejsca na długość ale za to znacznie mniej na wysokość i trzeba się schylać- coś za coś. Bagażnik spory ale nie ogromny. Obsługa to wszystko pod ręką i minimum dotykowych przycisków czyli tak jak lubie. Dobrze działający hedup display
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wentylowane fotele robią robotę. szkoda że z tyłu ich nie ma. z tyłu nawiewy powinny być mocniejsze
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wystarczająca ale mógłby byc wiekszy rozstaw osi. Jednak takie tochę robienie miejsca dla wyższych modeli cx-60 i większych pomiędzy cx-30 :D
5,0
Wyciszenie
Powinno być 4,5 gwiazdki ale jest przyzwoicie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnie spalanie 7,3 aso drogie ale w przyszłości brak turbiny, łańcuch rozrządu, brak automatu dobrze rokują na przyszłość
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto na wstępie dobrze wyposażone ale jakieś Skody czy Kie jednak tańsze. No ale Tiguan czy Kodiaq to może nieco większe auta ale mechanicznie to kuriozum i tylko dla fanów marki. Porównanie z koreańskimi to nie ta liga i tu nie chodzi o jakieś stereotypy ale po przejażdzce Kią to dobre auta ale są lepsze. Dobre są CRV i RAV4 ale praktycznie nie do kupienia z manualną skrzynią więc wybór padł na cx5. X3 to było dobre 10-15 lat temu ale teraz to mechaniczne kuriozum. Cx5 ma swoje mankamenty i ograniczenia bo to nie jest doskonałe auto ale patrząc na to że chce użytkować auto z 7-10 lat to rozsądek i czysta kalkulacja
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Mazda CX-5 II

Liczba wpisów: 24

Mazda CX-5 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Mazda CX-5 II SUV Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów